掃呢頁CODE去手機

2015年1月17日 星期六

何佩瑜袁嘉敏同場零交流 搵何浩文做磨心? 何佩瑜,袁嘉敏,何浩文,Jeana,




何佩瑜孖袁嘉敏齊齊出席《鴨王》巴士巡遊,但全程零交流。

next 1/1 pre

睇落好似笑得好開心,但其實Jeana同袁嘉敏零眼神接觸架!

next 1/1 pre

何浩文慘做磨心!

next 1/1 pre

兩人應記者要求合照!

next 1/1 pre

但就企到離行離列咁!

next 1/1 pre

Jeana都勉強交到戲,有笑容,但袁嘉敏就尷尬到唔知望邊好!

next 1/1 pre

Jeana影完即刻走,頭也不回!

next 1/1 pre

Jeana話天氣凍,首映再着靚啲。

next 1/1 pre

Jeana話多個敵人好過多個朋友,不過後尾有更正,其實係多個朋友好過多個敵人先啱!

next 1/1 pre

性感女星何佩瑜(Jeana)、袁嘉敏(Candy)、唐紫睿(Hazel)等現身旺角,出席電影《鴨王》巴士巡遊。傳出不和的Jeana以及Candy全程零交流,Candy到場後更立即「隱形」。二人大合照時亦一左一右,而何浩文就慘得被夾在兩人中間,成為兩人「不和」的「人肉箭靶」!Jeana與其他同場演員有傾有講,不時笑面迎人。但面對兩人合照要求時,Jeana與Candy同樣零反應,雖最後應要求合照,但就企得離行離列,完全零對望!

讚袁嘉敏演得出色

Jeana與同場兩位女藝人相比顯得密實,問到是否輸蝕,她笑言:「凍呀,首映再着靚啲。」提到與Candy的不和傳聞,Jeana表示:「以前嘅我會覺得識佢米奇老鼠咩,依家係拍戲,佢演得好好,身形好好,我自己覺得工作要和睦,同我合作過嘅人都知我為人合作,係我嘅宗旨。」提到早前的言論是否造成Candy誤會,她說:「一套戲其實邊個女主角真係咁重要咩,做好本份咪得。(怕唔怕傷害到佢?)從來唔講,佢真係好出色。(搵機會澄清?)我哋喺套戲裏面得一場戲見面,冇時間交流,真係唔熟。」

買米奇老鼠安慰Candy?

提到Candy說擔心打招呼會騷擾到她,Jeana繼續串爆謂:「拍戲嗰時好專心,好多嘢都冇時間理,唔係埋位就睇劇本,係冇時間交流。(再合作?)會啦。(有心病?)冇,我冇嘢呀!我自己都矇查查唔知發生緊咩事。(做唔到朋友?)自己都好多朋友,我都Welcome,多個敵人好過多個朋友。(係咪講錯咗?)係呀,係『多個朋友好過多個敵人』。」提到Candy有露點片段流出,Jeana緊張表示:「唔知點算,係咪刑事罪?好似好大件事。(安慰Candy?)盡量(點盡量?)買隻米奇老鼠畀佢囉!」



鍾意就快D Share啦!