掃呢頁CODE去手機

2015年1月20日 星期二

勸誡袁嘉敏?何佩瑜話心地唔好最終傷到自己 何佩瑜,袁嘉敏,Jeana,




袁嘉敏(右)日前喺微博斥「唔好再利用我做新聞」,而睇得好化嘅何佩瑜就話唔好將自己放得太大!

next 1/1 pre

Jeana話「如果你付出咗真誠,而得唔到風度,就代表對方無知、庸俗」,勁呀!

next 1/1 pre

Jeana今次出活動又性感番,索呀!

next 1/1 pre

Jeana話好彩佢個樣cool cool哋,如果唔係就會畀人恰到上心口。

next 1/1 pre

Jeana話唔會因為人哋麻煩而唔同對方合作!

next 1/1 pre

Jeana呢一吓,夠晒有女人味!

next 1/1 pre

袁嘉敏(資料圖片)

next 1/1 pre

Jeana話做戲唔使太多浮誇動作,大讚哥哥(圖)用眼神就可以殺死人。(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人何佩瑜(Jeana)為火鍋店擔任開業禮嘉賓,表示平日自己也多下廚、煲湯,以往更會煮給男友食,最拿手則是中菜。身為北京人的她又自言嗜辣:「試過一個公仔麵落三隻指天椒,愈食皮膚愈靚,都係個護膚秘方,但有時食得多個胃會唔舒服,所以依家都盡量減少啲。」

真誠對待身邊人

提到一眾演員拍電影《鴨王》時與袁嘉敏鬧不和,袁更於微博斥「唔好再利用我做新聞」,篤信佛教的Jeana則表示睇化了,認為「退一步海闊天空」,又自言一向對身邊所有人真誠,並寸道:「當你仲生存喺地球上,唔好將自己放得太大,如果你付出咗真誠,而得唔到風度,就代表對方無知、庸俗,如果今世對人唔好、心地唔好,兜兜轉轉都係傷害自己,因為係因果關係。」她又指即使自己唔出聲,每逢拍群組戲都惹是非,更笑稱:「其實我係鱷魚頭老襯底,好彩我個樣cool cool哋,咪畀人恰到上心口。」

澄清冇利用袁嘉敏搏見報

談到袁嘉敏不忿被利用搏見報,Jeana澄清:「我從來冇喺任何媒體上講呢個人嘅嘢,我同佢真係唔熟,影海報加拍戲total見過兩次。(影響心情?)冇,見面都係一種緣份。(咁麻煩以後唔合作?)工作還工作,我會珍惜每個工作機會,工作啫,又唔使一齊生活,自己盡咗力就問心無愧,所以工作人員都會睇到。」她直言因自己用心用力工作,故獲《小姐誘心》及《辣警霸王花》幕後讚賞:「呢兩年我團火湧咗上嚟。(因為冇拖拍?)可能係,我太鍾意睇戲,做戲唔使太多浮誇動作,好似哥哥(張國榮)咁眼神都可以殺死人,我就比較鍾意演內心戲多啲。」



鍾意就快D Share啦!