網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月5日 星期一

邦民女換短髮look 閨蜜Evelyn:成熟長大了! Evelyn,蔡穎恩,




【寶物的頭髮】邦民女換短髮look 閨蜜Evelyn:成熟長大了!

2015-01-05 10:39:00



(Instagram圖片)(蘋果日報)

演過嫩版「李若彤」嘅邦民女陳嘉寶(Anjaylia)出道咁耐,一直以長髮示人,俾人感覺好pure,好true!噚日忽然換上一頭短髮,咁衝動,唔通係失戀大受打擊?

陳嘉寶(Anjaylia)就喺instagram留言:「其實我還是我啦~你是喜歡我還是我的頭髮呢?原因?就為了一部戲。」原來係為工作,陳嘉寶仲貼咗條剪髮片,髮型師一落較剪,佢就扁晒嘴,大家唔鍾唔鍾意佢呢個新look呢?

好姊妹Evelyn仲即刻同佢影咗張合照,兼留言:「這個女孩又把視為寶物的頭髮剪了,說實話,我喜歡啊!又是另一個感覺的她!說不定,她其實很適合短髮呢~ 我們家的寶真的又成熟長大了。」

另外,陳嘉寶啲fans亦留言「其實剪短左(咗)睇落去sweet左(咗)」、「短頭髮又有另一個感覺還是很美」。









鍾意就快D Share啦!