掃呢頁CODE去手機

2015年1月21日 星期三

樂易玲話同余詠珊好好傾 笑nowTV何麗全:佢點敢搵我? 何麗全,nowTV,樂易玲,




【好fd呀好fd呀】樂易玲話同余詠珊好好傾 笑nowTV何麗全:佢點敢搵我?

2015-01-21 17:57:00



前年底,無綫高層兩大阿姐樂易玲同余詠珊仲鬥得難分難解之際(依家都市傳說中嘅派系鬥爭已變成珍姐曾勵珍同余詠珊之爭),當時仲係無綫音樂總監兼樂小姐愛將嘅鄧智偉,突然同四位助手齊齊劈炮。當時有傳話係因為有人不滿珊姐隻手遮天,之後更加是非滿天飛。

原來呢,鄧智偉係同莊冬昕(即係「食軟雪糕雪糕雪糕」嗰個)合資開娛樂公司,今日喺中環開幕,六嬸方逸華、樂易玲同林峯都有出席。正所謂時移世易,之前同余詠珊惡鬥嘅樂易玲,已經被迫退下火線,最近更有報道話佢會帶埋胡杏兒同楊怡過檔nowTV (新聞連結: http://bit.ly/1ypYXeO )。今日問番樂小姐,佢話:「我都講咗三年幾,我都解釋過,唔再回應喇。使乜解釋啫?」

報道就話樂小姐會喺年中過檔,咁既然樂小姐否認,換言之即係2015年全年都會留喺無綫?佢就話:「唔返TVB去邊?」對於報道仲話佢會帶埋杏兒楊怡吳卓羲等過檔,樂小姐連聲否認:「唔係,冇咁嘅事。都有同事俾本周刊我睇,總之今次張相OK就算喇。」咁nowTV高層兼舊同事何麗全有冇斟你過檔?樂小姐都係呢句:「一定冇,何生點會呀?點敢呀?」

咁究竟家陣樂小姐喺無綫做得開唔開心呢?佢就話:「好呀,好呀。公司有好多新嘅發展新嘅方向,對台前幕後都係好事。」又話:「工作嚟講,最緊要係對一間公司嘅老闆信任,同事間相處融洽,同埋有得發展囉。依家都做到自己想做嘅嘢,我冇必要去換做嘢嘅環境。」

咁,直入再問多句,0依家同大權在握嘅余詠珊相處成點呢?樂小姐話:「珊姐係個性格率直嘅人,好會講,唔好亦都會講,我覺得我哋相處冇問題,乜嘢都會溝通,好似買衫呀咁。」可覺無綫頒獎禮家陣偏心晒去同珊姐關係密切嘅星夢幫同黃翠如?樂小姐表示:「做得好就應該攞獎,我覺得公司好公平嘅,唔覺得偏心。同埋我哋係公投㗎嘛!」



樂易玲表示同余詠珊好好傾(攝影:陳順禎)



樂小姐與方逸華(左)合照。



劉家豪夫婦



Bob





呢張舊照,不解釋。



鍾意就快D Share啦!