掃呢頁CODE去手機

2015年1月29日 星期四

Phil背杏兒夜蒲 仲要一拖三? 杏兒,胡杏兒,




杏兒蜜認同Phil拍拖,不過男友就背住佢一拖三夜蒲,唔通呢個就係現代愛情故事?不過做拖友嘅嘢,講信任係應該嘅。

next 1/1 pre

Phil喺街頭同三名長髮女子係咁吹水,而三名女子都聽得好投入。

next 1/1 pre

期間莊思華(前右)開始分心,而Phil就同其餘兩名女性友人繼續傾,而視線仲不時停留喺其中一名黑髮女(左)身上。

next 1/1 pre

講咗一輪,莊思華同另一名長髮女先行離開,Phil都好有風度同佢哋講Bye Bye。

next 1/1 pre

這邊廂Phil喺香港夜蒲,那邊廂杏兒就喺大陸博殺,不過佢都無忘記男友,仲要透過愛貓隔空撒嬌。

next 1/1 pre

人逢蜜運精神爽,杏兒近排不時喺微博上載工作照,隔空同男友報平安。

next 1/1 pre

以前嘅你哋,有無見過杏兒咁cute呀?依家嘅杏兒之所以cute得咁投入,係因為咩,唔使解釋

next 1/1 pre

現年35歲的無綫花旦胡杏兒,自從與拍拖八年的黃宗澤分手後,dry足近三年至近日終打爛「dry」缽!近日杏兒驚爆戀上李詩韻舊愛、金融才俊兼夜場老闆Philip Lee(Phil),更盛傳二人隨時閃婚!

身處內地拍攝真人騷的杏兒,接受《東網》訪問時亦難得風騷直認戀情:「我係拍緊拖,佢好好,唔好嚇走佢呀!返嚟再同大家講」

雖然要北上搵銀,但杏兒亦不忘隔空向愛郎傳情。除不時在微博大晒在湖南長沙的開工照外,更借愛貓撒嬌,於微博上載愛貓「包包」照片,並以包包口脗留言謂:「最近感覺,我失寵了!」

那邊廂杏兒背負「相思之苦」在內地開工博殺,這邊廂留守香港的Phil上周三竟「獨自去偷歡」,趁女友不在出動夜蒲偷會索女。

有「選美殺手」之稱的Phil,上周三晚上十時許,與三名長髮索女於中環街頭細聲講大聲笑,甚惹注目。現場所見,其中一名索女是莊思敏細妹莊思華(Mona),不過她卻慘遭漠視,而Phil目光則全程落在一名黑髮清純女子身上!四人暢談一輪後,Mona與其中一名長髮索女先行坐車離開,而Phil則與「目標」黑髮清純女,登上另一白色座駕絕塵而去。



鍾意就快D Share啦!