掃呢頁CODE去手機

2015年1月13日 星期二

寸爆刪谷胸鏡頭 周海媚po未刪剪版性感相 周海媚,BKD_S,

寸爆刪谷胸鏡頭 周海媚po未刪剪版性感相



其他影片:>>






寸爆刪谷胸鏡頭 周海媚po未刪剪版性感相

范冰冰主演嘅劇集《武媚娘傳奇》,照足歷史,位位女星都爆乳上陣,觀眾


有眼福,本來都相安無事,點知播咗十幾集之後突然停播抽起,要重新剪過晒,最後剪走晒一班女星嘅爆乳鏡頭,個個變晒大頭怪嬰,強國觀眾都好不滿,紛紛大罵:「只許高官包二奶,不許百姓睇胸。」

其實《武媚娘傳奇》一早已經有好多劇照流出,一班女星亦經常自拍放上網,又已經播咗十幾集,要審查又審查得幾多呢?有份主演嘅周海媚雖然47歲,不過喺劇中都絕不錫身,一樣爆乳演出,不過O依家俾廣電總局咁搞一搞,真係嘥晒啲心機。不過佢前日喺微博就放咗啲出活動嘅性感照,大晒事業線,佢仲寸爆廣電總局咁話:「繼續來,全身的,還送未刪剪版。」



鍾意就快D Share啦!