掃呢頁CODE去手機

2015年1月27日 星期二

丁子高爆千嬅 祖兒一向好朋友 過年仲會畀利是Torres 祖兒,丁子高,楊千嬅,千嬅,容祖兒,




丁子高爆千嬅 祖兒一向好朋友 過年仲會畀利是Torres

2015-01-27 15:10:00



丁生仲話楊千嬅同容祖兒私下係朋友。

今日瑞士護膚品牌la prairie喺西九龍一酒店舉行活動,丁子高、楊采妮、索模Jocelyn同老公都有出席。

丁生日前就完成全馬賽事,對於有年輕嘅跑手離世,佢就話:「好可惜,佢咁細個。當日瞓得兩、三個鐘,媽咪同千嬅都有叫我唔好跑,不過自己唔會夾硬嚟。」問到係唔係丁生促成楊千嬅與容祖兒的世紀合唱,佢就話:「其實私下佢哋係朋友,過年祖兒會嚟拜年同畀利是Torres。」

同場現身嘅Charlie容光煥發,佢話:「年尾去咗兩個幾星期挪威、瑞典同丹麥,第一日喺挪威就見到北極光,又滑雪同玩冰上電單車。嚟緊新年佢就會番台灣向媽媽拜年,問到有冇擔心被催生小朋友?佢笑住話:「我哋將Gigi(梁詠琪)視為生仔顧問,等佢生完分享多啲先。其實暫時唔想人工受孕,因為我哋一齊唔係為生小朋友,所以想順其自然先,有幾多兒女上天注定。」



Charlie容光煥發



Jocelyn同老公



(右圖攝影:藍文浩)



鍾意就快D Share啦!