掃呢頁CODE去手機

2015年1月21日 星期三

爆粗辱罵錄音流出 江希文被兇:我劈X死你 江希文,

【壹週刊】爆粗辱罵錄音流出 江希文被兇:我劈X死你



其他影片:>>






【壹週刊】爆粗辱罵錄音流出 江希文被兇:我劈X死你

【壹週刊】日前有條長達兩分鐘嘅錄音流出,當中有


把男聲以掃射式粗口「問候」女方。

(錄音內容)女:我知係一個誤會,但係都可以寫句sorry。

男:我仲sorry,我X你老母,你唔同我say sorry…你老味!我劈X死你,你痴X線….白X痴到莫名奇妙。我同你老竇say sorry條X,我X咗你先,跟住同你家姐say sorry。

我哋就呢段粗口辱罵錄音,向江希文求證,佢就坦承把女聲「係呀,係我嚟架!」錄音長達兩分半鐘,佢一直都被人用粗口辱罵,半夜更被人用水淋。一入豪門深似海,究竟呢兩年嚟,江希文過住一啲咩嘅生活呢?呢日佢帶埋媽媽同囡囡現身說法。想知更多詳情?記住留意壹週Plus免費app嘅足本版本。

iPhone版下載:http://goo.gl/1SDaWF

Android版下載:http://goo.gl/xfQS8D

壹週Plus網頁:http://nextplus.nextmedia.com/



鍾意就快D Share啦!