掃呢頁CODE去手機

2015年2月6日 星期五

[忽然1周 - 1019] 小心呀!梁詠琪踩 3吋高踭掃奶樽 梁詠琪,BKD_S,MW,




GiGi睇得入神,着住三吋高踭鞋嘅佢愈𠌥愈低,小心啲呀。

媽咪姐

小心呀!梁詠琪踩 3吋高踭掃奶樽

啱啱過咗立春,媽咪姐就梗要去買新衫過年,促進經濟繁榮咁啱就俾我喺利園見到佗住 8個半月巨肚嘅梁詠琪( GiGi)同經理人 shopping。以為佢哋都係買新衫過年啦,點知走去買 BB用品。唔係啩?預產期係 3月,仲未買齊?媽咪姐梗係走去八吓啦。

佢哋首先入咗一間英國母嬰用品名店,奶樽、嬰兒沐浴露、毛巾、紗巾及清潔消毒用品等等,幾乎乜都睇。雖然挺住巨肚,但 GiGi四肢依然纖幼靈活,一時舉手拎嘢、一時𠌥低身睇。咦,咪住先!乜原來佢着咗對 3吋高嘅高踭 boot㗎?會唔會牙煙咗少少呀!

事後媽咪姐都係有啲擔心,特登打去搵 GiGi傾吓媽咪經。一傾之下,先知原來佢之前一啲嘢都未買過:「我以為我買得早㖭!諗住香港咁方便,隨時落街就買到啦。未買齊㗎,太多選擇,又驚揀錯,仲煩過自己買衫。」咁你對高踭 boot又係點㗎?佢就好放心咁話:「好矮咋嘛,咁粗,唔驚嘅!我哋慢慢行,好安全。」好啦好啦,媽咪姐都係女人,知道佗 B都貪靚嘅,下次記得叫你個鬼鬼老公陪你呀。

手腳 keep幼

背面睇 GiGi對腳都仲好瘦吓,點估到佢前面佗住個巨肚。

佗住 B女嘅 GiGi,全程都揀紅色同粉紅色用品,好 sweet!

粉紅色奶樽,啱晒 B女。 Shopping之前, GiGi已經做晒功課,見佢手上攞本黐晒 post it嘅 catalog就知啦。

嘩,呢個角度睇, GiGi個肚真係巨得交關。好彩塊面唔算好腫, keep得到。

自 GiGi有咗,西班牙籍老公 Sergio就成日跟出跟入,細心照顧。點解今次偷懶先? GiGi話:「佢要返工嘛。」咁好啦,下次要陪番老婆嘞。《蘋果日報》圖片

巨肚煮婦

巨肚煮婦

下個月就生得, GiGi依家深居簡出養胎,得閒無事下廚𠱁吓老公,難得 Sergio竟然識食「黑白」! GiGi即刻話要出街買靚芝麻。

鍾意就快D Share啦!