掃呢頁CODE去手機

2015年2月27日 星期五

[忽然1周 - 1022] 背叛未婚妻鍾舒漫 吳浩康偷食大胸妹 吳浩康,鍾舒漫,BKD_S,MW,




啜足 15秒

情到濃時,吳浩康當街與大胸妹就地濕吻,更啜足 15秒,似乎他完全冇諗過未婚妻鍾舒漫感受。娛圈賤男人辦又添一個新成員。

打頭陣

背叛未婚妻鍾舒漫 吳浩康偷食大胸妹

曾經因藏毒令事業跌到谷底的吳浩康,近年洗心革面教泰拳、拍戲儲老婆本。與同門的鍾舒漫拍拖兩年的他,早前更自爆求婚成功,鍾亦坦言視對方為結婚對象,二人有望明年拉埋天窗。可惜,世事嘅嘢往往出人意表。

年廿九( 17日)晚,本刊獨家直擊吳浩康竟背着未婚妻,相約一大胸妹到尖沙嘴燭光晚餐,其間記者目睹吳不時主動摸女方面頰,女方又親餵啤酒給吳浩康飲,親密態度遠超普通朋友。

不過原來好戲在後頭,與大胸妹食飯直落唱 K的吳浩康,離去時竟與女方當街十指緊扣,更旁若無人當街攬啜兩分鐘。

吳浩康偷食斷到正一正,原打算做明年新娘的鍾舒漫,認真喊得一句句。

吳浩康事業一直冇起色,加上偷食有前科,難得鍾舒漫唔嫌棄,與他拍拖兩年,更視他為結婚對象,結果卻慘遭背叛,認真慘情!

入行 12年, 31歲的吳浩康,娛圈發展一直麻麻,但異性緣極旺,先後與胡定欣及莊思敏拍拖,但戀情只是兩、三年貨仔便告終,隨後與不同的𡃁模「拍散拖」。直至兩年前與細他一年的同門師妹鍾舒漫撻着後,吳浩康開始積極工作,食老本行教泰拳、組 Band出騷。鍾舒漫亦多次公開讚男友:「佢有責任感,喺唔同嘅情況下好識自強,佢為我戒酒,亦努力戒緊煙,係一個唔容易放棄嘅人。同時佢好保護我,亦好拼命工作。」

情迷大胸妹

上周二(年廿九),吳浩康秘約長腿大胸妹到尖沙嘴 K11食晚飯,再直落唱 K,玩到凌晨 1點,雖然街上仍有不少途人,但吳竟毫無避忌與大胸妹十指緊扣遊街。

肉緊攬到實

啜到中途,吳浩康忽然肉緊攬實大胸妹條腰,心口貼心口,繼續激情地濕吻。

臨別唔捨得

一輪舌戰後,吳浩康才依依不捨送大胸妹上的士,二人上車前,繼續拖到實。

餐廳𠵱挹

在餐廳食飯時,吳浩康與大胸妹已肆無忌憚互餵啤酒,玩得甚放,其間吳更伸手摸女方面珠。十分癡纏。

隊酒爆粗

吳浩康為鍾舒漫,表面上修心養性,可惜骨子裏依舊是死性不改。年廿九( 17日)晚約九時,本刊發現吳浩康背着鍾舒漫,與一名着短裙的大胸妹及另一女友人到尖沙嘴 K-11吃新疆菜。三人選坐戶外吸煙位,酒過三巡,吳開始煲煙及大聲說話,聲浪更惹來其他客人側目,但他一於少理,還不時把頭哄到大胸妹面前,又多番伸手摸對方面頰。大胸妹卻沒有避忌,與他咬耳仔,又餵吳飲自己杯啤酒,親密到儼如一對戀人。此時坐在吳對面的女友人突然對吳大聲說:「冇我,你冇佢」說時指向大胸妹,而吳亦顯得十分輕佻,向該女友人回敬:「係喎!你老 X!」看來該女友人就是吳浩康與大胸妹的「紅娘」。

偷食有前科

吳浩康未與鍾舒漫拍拖前,曾與𡃁模 Olivia(圓圈)拍拖,但吳卻被拍到背着女友,當街對一短裙索女又攬又摷。事後吳回應時竟表示:「我覺得冇乜嘢呀!」

《 Face》圖片

《 Face》圖片

攬啜兩分鐘

兩個鐘後,吳浩康主動碌卡埋單,在大胸妹面前表現風度。之後三人再轉場到尖東安達中心唱 K,記者更聽到他「吹雞」 call了大班朋友前來狂歡。約凌晨一時,大胸妹表示要先行離開。吳送她落樓期間,竟大膽十指緊扣着她步出門口,此時商場外聚集了很多途人,但吳浩康繼續全情投入。

大胸妹在上的士前,吳先攬實對方纖腰,雙目緊閉繼而深情擁吻對方,濕吻過程長達十幾秒,偷食斷到正。錫飽後,吳再攬實女方,表現得依依不捨,二人在街邊講了一陣悄悄話,吳浩康才放女友上的士,臨行時更叫女友:「返到屋企打俾我。」做足「男友」本份,才折返唱 K直落通宵。

其實吳浩康偷食前一晚,他才與正印鍾舒漫到九龍灣 MegaBox睇新片《皇家特工:間諜密令》,更頭貼頭自拍 post上微博。左右逢源,呢個新年,樂享齊人福的吳浩康,應該好唔得閒。

偷食前陪睇戲

吳浩康偷食前一晚(年廿八)曾陪鍾舒漫睇戲,鍾其後更將二人甜蜜合照放上 ig,並表示「今天是我經歷患難的一天,幸好我喜歡向前看……」得知未婚夫偷食後,鍾會否一樣咁豁達?

明年結婚

吳浩康曾在 facebook中, post他與鍾舒漫拖手相表示:「無論如何都要捉緊呢對手直到永遠!」係就係捉緊,不過轉個頭係拖第二個女仔隻手呢!

其實拍拖兩年的吳鍾,人前人後表現恩愛,不時在社交網站 post甜蜜合照,肉麻骨痹。即使吳浩康三番四次被拍到約會其他女仔,鍾舒漫一樣力撐到底說:「我知佢(吳浩康)每日去邊,我對佢絕對信任,我只係擔心作為藝人,每次有類似嘅照片漏出去,會影響到形象,如果下次佢出去,我死都跟埋去。」似乎鍾舒漫對男友極之信任。

早前,吳浩康更自爆向女友求婚成功,有望明年拉埋天窗,並透露會不設防生 B:「生到幾多個就唔知,盡多啦,我好鍾意小朋友,都希望小朋友有兄弟姊妹。」鍾舒漫亦表示希望搞戶外婚禮,更夢想在雪地行禮,又甜絲絲大談男友:「佢(吳浩康)係一個好好(結婚)人選,我渴望擁有一個家。」可是,鍾舒漫唔使去雪地,未婚夫如今已一盆冰水照頭淋,多次為吳浩康說盡好話的鍾舒漫,今次睇怕想幫都幫唔落。

自爆明年結婚

吳浩康月前才自爆向鍾舒漫求婚成功,二人近日更不下一次透露籌備結婚細節。

甜蜜過情人節

剛過去的情人節,吳鍾二人到君悅酒店燭光晚餐,一起度過拍拖以來第二個情人節。

新年各自過

鍾舒漫在新年期間,大部分時間都與家人、朋友在一起。至於吳浩康亦偕父親與親友拜年(下圖),連日未見鍾舒漫同行。

鍾:會問番佢

周三( 25日),記者致電鍾舒漫,她向記者表示在剛過的農曆新年,與吳浩康有互相向對方家人拜年。記者表示拍到男友日前與一大胸妹晚飯唱 K,她表現錯愕:「唔知佢去唱 K喎!」再問其男友當街攬啜另一女仔,她坦言:「我好突然。」至於她會否對男友採取甚麼行動?她即死撐:「我會問番佢,但呢個 moment(意指未看到當晚照片)我依然信佢。」雖然鍾舒漫堅持信男友,但有圖有真相,她今次毫無疑問愛錯賤男!

莊思敏爆底花

《 Face》圖片

吳浩康前度莊思敏,在 2011年與吳分手後,曾爆對方惡習未甩導致二人分開。周三( 25日)本刊就男方啜女一事,致電給她,她表示吳鍾二人私事,她不便回應。

麻甩本性

吳浩康曾揚言跟鍾舒漫返教會後,做事變得正面積極,但記者連日觀察所得,他不但流連馬會,煙不離手,而且更滿口粗口,麻甩粗鄙性格依舊。

藏毒冇運行

吳浩康 03年甫出道便有「靚仔版陳奕迅」之稱,由於唱作皆能,被英皇視為明日之星。但 04年 6月,他藏有 1.2克可卡因斷正,在尖沙嘴被黑布蒙頭逮捕,事後卻幸運地只被輕判罰款$5,000以儆效尤。自此事業便一池死水,近年主要以教泰拳及拍戲維生。

《蘋果日報》圖片

《蘋果日報》圖片

婚前偷食逐個捉

男人去滾時有聽聞,圈中更有不少女星在結婚前,未婚夫遭踢爆偷食,有女星選擇啞忍,有些撇脫離開,各有選擇。

倪震

08年倪震背住屢傳婚訊的周慧敏,在中環夜店「反白眼」啜爆城大女生張茆,轟動全城。數日後倪震發聲明「引咎分手」,但一星期後又戲劇性地突然宣布迎娶周慧敏過門。

黃有龍

08年葉翠翠搭上內地富商黃有龍後忽然富貴,但入豪門前卻被趙薇成功撬走,分手後葉翠翠承認男方曾向自己求婚。

Julien Lepeu

09年 6月,周汶錡法籍未婚夫 Julien Lepeu被拍到與樂壇新人張苡澂在尖東海旁激咀。事過境遷, 12年周汶錡與 Julien在法國完婚。

鍾意就快D Share啦!