網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月12日 星期四

[壹週刊 - 1301] 84歲方逸華迷 Chanel M1,




衫同袋都係 Chanel嘅方逸華,就算 84歲高齡,依然行得又穩又快。

同你吟一吟

84歲方逸華迷 Chanel

人各有志,有人收夠籌就退休,亦有啲明明可以打跛腳長歎,依然唔願退,繼續做。例如方逸華,無綫易主後,雖然理少咗大台事務,但佢仲係 TVB非執行董事兼邵氏電影副主席,加埋做開嘅飲食生意,見客開會,方姐都會親自出馬。

早個禮拜,《壹》仔喺圓方見到方逸華同佢個胞妹一行五人,坐低响 Starbucks飲咖啡;是日方姐 Chanel外套 Chanel手袋,飲完嘢,臨走前仲將個電話當鏡,攞住支唇膏係咁補。 84歲,企企理理,一絲不苟。

同樣都係有錢婆嘅白雪仙,喺屋企打吓麻雀、出街 high tea又一日,相比行路仲係急急腳嘅方姐,仙姐其實只係大四年,但就滋油得多。做人,都係有得做就做好!

Shopping、 high tea又一日嘅仙姐,等司機車到期間,全程繑實身邊男士,老態明顯。



飲完咖啡,方姐補唇膏,仲攞住手機當鏡照,好 in。

鍾意就快D Share啦!