掃呢頁CODE去手機

2015年2月19日 星期四

[壹週刊 - 1302] 有眼光 鄭嘉穎幫句口 林子善串星變配角 嘉穎,林子善,鄭嘉穎,M1,




探熱針

有眼光 鄭嘉穎幫句口 林子善串星變配角

11年拍《怒火街頭》同林子善 friend爆的鄭嘉穎,前年投資百萬支持對方的冰室開分店外,最近視帝同謝安琪合作新劇《殭》,亦幫口提議監製搵好兄弟客串一角。操到一身「格仔餅」的林子善,肯捱又打得,加上視帝牙力夠,最終由兩集客串,變成八集戲大配。

早前兩兄弟同場開工拍外景,唔鍾意俾鏡頭「隊住」的鄭嘉穎, cool爆左閃右避,但當好兄弟埋位,視帝就經理人一樣 mon到實,見林子善打到露底,第一時間通水,照顧周到。

幫手除護墊

高登人妻謝安琪初拍劇,大台安排同視帝鄭嘉穎合作做對手,隆而重之!

新劇《殭》早前拉隊到薄扶林邨開工,黐了二撇雞的鄭嘉穎,晨早已經 stand by現場。等埋位期間,有工作人員遞上煙仔,但視帝眼力驚人,手指指示意附近有傳媒「隊」住,隨即走開避鏡頭。

黐滿護 pad的林子善埋位,準備拍被圍毆場面。七情上面拍咗多 take,但導演都未肯收貨,搞到一直「柄」埋的鄭嘉穎,都忍不住蒲番出嚟,睇吓搞乜?

再拍多七、八次,不停俾人圍毆的林子善打到甩褲露底,導演先滿意收貨。

當正對方是細佬的鄭嘉穎,第一時間上前慰問,又幫手拆護 pad,助手、經理人崗位,都撈埋!

「子善都算唔話得,客串都咁搏,換轉第二個,拍四 take都唔收貨,實詐型!」劇組工作人員說。

開早班,心情原本不俗的鄭嘉穎,發現有傳媒,即閃開避鏡頭。

林子善被臨時演員圍毆,拳拳到肉,導演都唔收貨。

睇到好兄弟拍到蝦碌甩褲露底,鄭視帝忍唔住偷偷暗笑。

拍完毆鬥場面,視帝(箭嘴)幫手為林子善拆護 pad。

七成動作戲

林子善孖住視帝戴面具劫富濟貧,有好兄弟做伴,由早拍到黑的鄭嘉穎,心情大好, keep住有笑容。

除了鄭嘉穎、謝安琪,劇中主要角色有陳凱琳和大奸角陳山聰,其餘便是外援。據了解,鄭嘉穎見劇本其中一個有不少動作戲份的角色,好適合林子善,於是向監製提議起用。

「最初預咗子善客串兩集,佢開咗兩日工,但導演同負責做動作嘅指導,對子善都讚不絕口,加埋有嘉穎幫口,戲份加完一次又一次,結果兩集變八集,其中有七成係動作場面,剪埋剪埋可能有十集,同大配無分別。」一名工作人員透露。

稱兄道弟

一○年拍《鐵馬尋橋》,自認小器記仇的林子善在訪問中踢爆鄭嘉穎在化妝間內踢走他的鞋,並做出不屑表情……不打不相識,一年後再合作《怒火街頭》,兩人冰釋前嫌,成為好友。林子善憑劇中米佐治一角彈出,由於拒做大台親生仔,被雪藏無劇拍,轉行開冰室做老闆,一三年,計劃在灣仔開分店,林子善想做大股東又唔夠 cash,適逢鄭嘉穎在內地憑《步步驚心》爆紅,賺到盆滿鉢滿,好兄弟二話不說借出一百萬,圓他大股東夢。鄭嘉穎對林子善,唔話得!

高登女神謝安琪,首入大台拍劇,擔正同鄭嘉穎有感情發展。

唔肯做大台親生仔的林子善 13年走去大坑開冰室,開張當日請來圈中一眾好友前來撐場。

鍾意就快D Share啦!