掃呢頁CODE去手機

2015年2月26日 星期四

[壹週刊 - 1303] 減產轉型 搞實驗室秘製咖啡 陳豪 Cafe五月開張大吉 陳豪,M1,




探熱針

減產轉型 搞實驗室秘製咖啡 陳豪 Cafe五月開張大吉

一一年已在馬來西亞開咖啡店的陳豪,一直有意在自己地頭搞一間,踏入羊年,理想達到,新店預計五月開張;陳豪更花了近一年時間,在荃灣租了個工廈單位,作為研製咖啡口味之用。一絲不苟,都係唔想失禮街坊。

自設工場

鍾意咖啡到開埋鋪做老闆的陳豪,去年初已經着手為今年五月開張的香港店做準備。

「馬來西亞間咖啡店 Moses只係出個名就分到股份,所以只係掛名老闆,佢一直都好想喺香港開,仲要係自己打理嗰種。前前後後搞咗兩年,今年終於可以如願以償。鋪頭下個月開始裝修,五月開張,不過地點暫時保密。」知情者說。

作為咖啡迷,陳豪對咖啡的要求好高。為了控制品質,他更在荃灣的工廠大廈租了個單位,作為研製咖啡之用。

「 Moses係個咖啡癡,屋企係咖啡豆多過米!為咗開咖啡店,佢專登租咗個單位,搞咗個實驗室出嚟!門口冇公司名乜都冇,入面放咗好多部咖啡機,咁認真,一來想銷售有品質保證,二來係想研製一啲獨特口味,作為咖啡店招牌飲品。好多人都唔知個實驗室係佢嘅,好多嘢都係 Moses助手跟進。」有知情者說。

陳豪在荃灣工業區的工業大廈內租了一個單位,門口是普通的白鐵閘,拉開後是一道玻璃門,沒有公司名也沒有門牌,刻意低調神秘。

咖啡研製工場全是落地玻璃房,內裡擺放着多部咖啡機,枱面則放着咖啡豆。

一年一劇

開鋪兼再做老豆,踏進羊年,陳豪已雙喜臨門。據知,近年已有減產想法的陳豪,計劃新店開張後,一年只拍一劇。

「 Moses想有多啲時間陪吓兩個仔,拍劇拍咗咁多年,係時候轉變一下,佢開得咖啡店就係開始想轉型,希望可以靠做生意搵錢,唔想再朝接晚,晚接早咁拍劇,冇晒私人時間;但佢唔會引退,只係一年拍一套劇,保持知名度。」知情者說。

已減產拍劇的陳豪,最近與田蕊妮等合作新劇《鬼同你 OT》,開夜班時,陳豪會為同事即場調製咖啡,讓大家提提神。

除了出咖啡書,陳豪亦曾拍攝《品味咖啡》的特輯,去過不少咖啡聖地,宣揚咖啡是一種享受及生活態度。

陳豪在馬來西亞的咖啡店是由當地富商投資開設,當時他只是掛名老闆,不用投資便有四成股份。

2009年,陳豪曾經出過一本《給咖啡偷一杯時間》,當時他以用家身份走訪本地及外國四十多間咖啡店,介紹各店特色及招牌咖啡。

鍾意就快D Share啦!