掃呢頁CODE去手機

2015年2月26日 星期四

[壹週刊 - 1303] 又落錯注失戀  Liddy掃 58蚊特價底褲 Liddy,李悅彤,M1,




探熱針

又落錯注失戀  Liddy掃 58蚊特價底褲

去年同人夫彭順偷情斷正後,再發生父親李德仁吞槍自殺,雙響炮轟動全港的 Liddy(李悅彤)隨着彭順箍妻成功,她亦重投舊愛 Simon懷抱,各走各路。

洗底大半年,下月有孭正新戲《四非》上畫,將會復出宣傳的 Liddy,因為男友偷食導致分手。有工開,冇拖拍!

收十萬全裸

昔日因為有男友彭順做隱形監製, Liddy收十萬片酬接拍處女作《四非》,飾演充滿仇恨的孤女,要自慰、出浴露股、除剩內褲誘惑周柏豪……重口味演出,她一樣去到盡。

新片下月上畫, Liddy亦配合準備復工。事業從新出發,但跟翻撻只有半年的男友 Simon,卻再一次分手。

去年九月, Liddy被發現重投舊愛 Simon懷抱,情到濃時,更當街攬攬錫錫。以為押注在未婚的 Simon身上,可以有個避風港,可惜又再一次遇人不淑。據了解,個多月前, Liddy發現男友瞞住自己劈腿,有過錯愛人夫教訓的她,火速與對方斬纜,寧願甩拖過年,遠離三角關係糾纏。

新年期間,失戀 Liddy搵阿媽陪住買內褲,專攻特價 58蚊一條平價貨,綠同藍,唔 sharp唔要。

甩咗拖, Liddy對喱士性感睡衣仍然有興趣。

發現曖昧短訊

「 Liddy發現 Simon手機有啲曖昧短訊,有個女仔仲 send咗啲性感相俾佢,一睇就知係有路嗰種!以為同 Simon患難見真情,點知又係俾人呃。經一事長一智, Liddy發現唔妥即撇,唔會再嘥時間。」 Liddy身邊人爆。

年初三赤口, Liddy母女咇出動,二人在茶餐廳醫完肚,再到附近商場買內衣褲。

無乜收入要慳住使的 Liddy,專攻五十八蚊一條的特價內褲。雖然已過年初一,但 Liddy仍偏愛 sharp爆顏色,同一款買齊綠、藍、紫三隻色。揀完內褲睇睡衣,只見她攞住件喱士睡衣在鏡前左照右照,啱睇!買埋!

去年九月,同彭順各走各路嘅 Liddy,重投舊愛 Simon身邊,可惜翻撻半年,近日因對方偷食又玩完。

狠飛 Simon的 Liddy,新年唔係孖住阿媽,就搵「 Sing之天使」的老友郭穎橋陪行街。

慳住使的 Liddy,新年買平價底褲外,亦只係同阿媽去茶餐廳醫肚。

有機會見彭順

對於已跟 Simon分手一事, Liddy在電話中回應說:「係呀,已經分咗手。(因為發現對方偷食?)原因我唔會講,不過都多謝佢喺我低潮嗰段時間陪住我。(有冇再拍拖?)冇呀,邊敢咁快呀!都係專心工作好啲。」

稍後將要為新片《四非》做宣傳, Liddy隨時有機會跟彭順再碰頭。

「呢個係電影公司決定,我控制唔到喎!(你哋仲有冇聯絡?)梗係冇」 Liddy說。

去年初,背妻與 Liddy偷食的彭順,出錢出力開戲捧女友,讓她一嘗擔正滋味。(《蘋果日報》圖片)

又要除,又要自慰, Liddy在處女作一個字……搏!

新片全裸

Liddy在新片《四非》去到盡,除全裸出浴,仲有除剩底褲誘惑周柏豪。雖然身材唔算好有睇頭,但處女作性慾連場,有話題性。

《四非》宣傳片尾,發現男主角周柏豪亦有露股上陣。

鍾意就快D Share啦!