掃呢頁CODE去手機

2015年2月8日 星期日

32歲蔣雅文 新婚驗出患多囊卵巢综合症 蔣雅文,




【嚴重或致不育】32歲蔣雅文 新婚驗出患多囊卵巢综合症

2015-02-08 13:18:00



蔣雅文於fb上,透露患上多囊卵巢综合症,幸及早發現。

早前趙學而自爆做身體檢查時,驗出生子宮肌瘤,事前全無徵兆,結果一驗之下,先知道個子宮肌瘤大過個網球,幸好及時發現,大除夕馬上入院做手術。趙學而謂:「定期驗身係好緊要嘅事!個個人體質不同生理反應不同,可能有事自己都唔知。千祈唔好船頭驚鬼船尾驚賊,越早知道有事越快揾方法治療。」(新聞連結: http://bit.ly/1EPlSnL )

32歲嘅前英皇3T成員兼女神蔣雅文(Mandy),緊接於元旦日報喜,表示已經同貌似曾俊華同品客先生嘅生意拍檔男友結咗婚,仲係註咗冊之後先至同屋企人講,先斬後奏,當時曾傳兩人奉B成婚,蔣雅文都曾經以為自己有咗,但原來唔係,而係患上多囊卵巢综合症,徵狀包括生痘痘、皮膚變差、發胖,情緒起伏大,生理周期亂七八糟,體重無故增加,上述徵兆令蔣雅文以為自己就快做媽媽,點知一check之下,先至知大件事。如果不及時醫治,仲會影響生BB。

蔣雅文於FB透露謂,自從2012那年大病過後,健康明顯差咗,仲有齊上述各種身體變化,但驗血又驗唔到乜嘢頭緒,最後接受婦科檢查,先至知自己係患上多囊卵巢综合症。

蔣雅文寫道:「多囊卵巢综合症,會冒痘,會變胖,會出現部份更年期症狀,受孕機率不高,而我還懷疑自己要當媽了。說來反叛,原本對小孩很平常心的我,上天給了我這難度,這下子我倒想爭取了。幸好聰明如我及早發現,現正服藥控制中,身體和生理狀況也在好轉中。」

研究報告指出,多囊卵巢综合症係導致不育主因之一,亦同時增加患上慢性疾病風險,如果患者有中央肥胖,同時又有高血壓同高血脂症,那患者患上心血管病、糖尿病、子宮癌同卵巢癌嘅風險就會大增。

蔣雅文寫道:「品客先生無怨無悔的承受了我不少壞脾氣,情緒起伏大折磨著我也折磨著他,但他總是笑嘻嘻的說一切都會過去的。事實上每一個當下我也討厭著自己,現在總算找到原因了。」

為咗老公,蔣雅文仲應承自己同老公:「為了他也為了自己,我會好好把身體養回來的,希望在兩年內可以回復好狀態,成功蹦出一個小品客。」仲提醒大家:「忙碌之餘真的要注意自己健康,定時作身體檢查 尤其是婦產科,蔣大姐的反面教材 當作給大家一點警惕。記得要好好愛自己=)」

男女都好,身體要緊,聽話呀!





元旦日,蔣雅文公佈喜訊:同品客先生結咗婚了!





呢個look嘅佢,都幾可愛。

鍾意就快D Share啦!