網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月28日 星期六

陳茵媺前日順產誕逾6磅細仔 陳豪繼續追女 茵媺,陳豪,陳茵媺,




陳豪陳茵媺今日在醫院會見傳媒,陳茵媺表示細仔在前日順產出生。

next 1/1 pre

陳豪昨日公布細仔出生後,陳豪(Mo)與陳茵媺(Aimee)今午在於舊山頂道嘉諾撒醫院會見傳媒,吸引半百記者到場。「愛妻號」陳豪一開始就好Sweet錫了Aimee額頭一下,但因為現場記者眾多,有人拍不到,故起哄叫「雙陳」咀多次,他們亦合作咀多次。陳豪全程都傍實兼扶實Aimee,場面溫馨。而Aimee就身穿黑白大褸,戴上黑超,現場所見,剛剛生完的她未見臃腫。

訪問時,Mo表示Aimee 26號上午入院,細仔在26號中午出生,是順產。Aimee表示比生第一胎辛苦,足足奮鬥了5小時:「今次連埋作動嗰啲,五個鐘就出咗嚟,不過比起上一次就痛好多!」而細仔重6.13磅,英文名叫Nathan Lucas,問到Aimee細仔英文名Nathan Lucas Chan有何意思?她說:「Nathan係解上天嘅禮物,而Lucas就係天神嘅星星。」兩人並表示中文名仍未改好,但就不想跟哥哥Aiden個名咁似!而14個月大的哥哥就未見細佬。問到會否再追多個,馬上造人?Mo說:「抖下先。(追女?)小朋友是上天賜的禮物,多啲嚟密啲手。」

鍾意就快D Share啦!