掃呢頁CODE去手機

2015年2月17日 星期二

張茆爆左胸有硬塊: 擠啊揉啊都不散去! 張茆,BKD_S,




【乳頭有小白點】張茆左胸有硬塊:擠啊揉啊都不散去!

2015-02-17 09:51:00



(微博圖片)(蘋果日報)

曾年同倪震夜店一啜成名嘅「海口姑娘」張茆,前年三月同外籍老公K先生結婚,上年更升呢做埋媽咪,生咗仔仔Omid,初為人母嘅張茆不時喺微博晒仔仔相,又唔覺意露出深長嘅事業線。

但今早喺微博留言:「左胸不知道甚麼時候有個硬塊 一直以為漲奶也沒有留意 今晚發現已經挺嚴重,rt(乳頭)有個小白點,現在半夜起來發現小白點變大了,而且硬塊徹底堵著上面的乳管都可以看見了!擠啊揉啊都不散去!好可怕!求支招。」

唔少「媽咪級」嘅網民都分享餵母乳嘅經驗,指「神奇的茆茆」可能患乳腺炎,叫佢去醫院檢查一下,該網民更指:「前兩天看到我那個催乳師說的症狀跟你一樣,就說吃了太多上火的東西。」有網民更勸張茆「先不要熱敷,熱敷奶水更多,一上來更堵,因為這個白點已經讓一條出乳管堵住了發炎了。」

另一網民叫「千萬別熱敷,這是錯誤,醫生跟我說越熱敷腫塊、越厲害,因為你的乳管就是血管,遇熱會加速血液往這個地方流,腫塊會更大,必須把乳管弄通。」

茆茆為咗仔仔Omid同一對靚「咪咪」,真係要及早求醫先喇!











鍾意就快D Share啦!