網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月27日 星期五

周汶錡着泳衣宣佈懷孕五個月 泳衣索價逾千元? 周汶錡,




【add即時.尚】周汶錡着泳衣宣佈懷孕五個月 泳衣索價逾千元?

2015-02-27 07:05:00



現年40歲的名模周汶錡(Kathy)在2012年與富貴男友Julien於法國結婚,努力造人兩年多,Kathy昨日宣佈終於造人成功,懷孕五個月,發放身穿比堅尼的凸肚照,得天獨厚地肥肚不肥身,手腳仍然保持纖幼,作為準媽媽,依然超索。

Kathy的大肚泳衣照,貫徹模特兒拍攝的一絲不苟態度,以金色吊墜頸鏈、幼手鏈及兩隻戒指,襯托鮮粉紅色比堅尼,非常stylish。Kathy所揀的款式極似英牌Orlebar Brown的Nicola款式,背帶及掛頸肩帶用上金屬釦繫穩,並調節肩帶長度,安全性大增,單是上半身已索價約$1,100。

更多時尚新聞,即上:http://add.appledaily.com



周汶錡晒大肚泳衣靚相,公佈喜訊。



Orlebar Brown比堅尼上衣 約$1,100/官網



周汶錡揀泳衣口味獨特,拍廣告揀紐約設計師Lisa Marie Fernandez的ruffles泳衣。



楊張新悅穿澳洲泳衣新牌We are handsome虎頭一件頭泳衣晒八個月巨肚。



晒泳照不局限於纖瘦女,周家蔚日前晒低炒自拍巨肚照。

鍾意就快D Share啦!