網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月10日 星期二

讚特首女兒捱得苦 導演爆齊昕有「床戲」 齊昕,梁齊昕,




【梁齊昕拍戲?】讚特首女兒捱得苦 導演爆齊昕有「床戲」

2015-02-10 18:47:00



(攝影:馬建華)

特首女兒梁齊昕殺入影圈,處女下海拍戲,新戲導演劉俊輝及男角李逸朗(Don)現身記者會。

問到梁齊昕係咪會出現,劉導演話:「嚟﹗(佢係咪答應咗?)係呀,簽埋約。」

係咪重金禮聘?佢話:「好難講,有錢人認為唔重,有啲人就認為重,六位數字囉。」劉導演話齊昕於新戲角色演社工,並與Don演情侶。點解搵齊昕?佢表示:「有演戲細胞,佢又鍾意演戲,咪培育下細路女。」

問到齊昕於戲中係咪有床戲?佢話:「有床戲,佢成日喺床上食朱古力,成日畀蟻咬。(親熱戲嗰種喎?)談情嗰啲囉,(着比堅尼?)睇下佢兩個拍拖有冇游水。」

咁齊昕有冇講乜嘢底線或唔拍得?劉導表示:「佢畀我拍都唔拍。(係咪驚佢背景?)唔係,分分鐘上大陸嘛,(二級定三級?)有時可能戲中會兩句粗口。(齊昕講粗口?)戲中嘅壞人。」劉俊輝表示呢部戲全部喺香港拍,於三月八日喺開鏡,會投資千萬拍攝,佢又話今次戲中新人好多。

知唔知齊昕有冇問過爸爸意見?佢話:「我諗呢方面冇要求佢,佢大個女,20幾歲,自己作主,佢應該有同父母溝通。」有冇收到乜嘢部門,叫佢處理題材要審慎啲?導演再說:「我拍戲之嘛,理得係乜嘢背景,娛樂觀眾之嘛。」

幾時搵齊昕拍戲?「簽咗個幾兩個月。(傾過程傾幾耐?)都係個幾月。(打動齊昕拍戲?)唔使,佢鍾意拍戲,我又係拍戲。」咁有冇見過特首梁振英?劉導笑言:「見佢都冇用,佢亦都唔會見我。」問到驚唔驚佢爸爸搵你?佢話:「見到就請佢食飯。(驚唔驚佢媽媽搵你?)見到就請佢飲茶﹗」

問到齊昕有冇乜嘢擔心?導演讚:「佢好捱得苦,點辛苦都唔驚。(叫佢唔好化濃妝?)冇呀。」

咁覺唔覺得齊昕反叛?佢話:「每個聰明女孩子都係反叛,除非戇居居坐坑渠邊就唔反叛。(有冇試戲?)試咗,OK,唔OK都唔要佢。試戲都係畀稿佢讀,叫佢講下對白,佢OK。」



劉導演話齊昕於新戲角色演社工。



導演又話齊昕好捱得苦。

鍾意就快D Share啦!