掃呢頁CODE去手機

2015年2月25日 星期三

祖兒蜜遊日本 網民笑師兄飲香檳壯膽求婚 師兄,容祖兒,祖兒,劉浩龍,




祖兒同師兄難得蜜遊日本,師兄好應該順從「民」意,把握機會求婚

next 1/1 pre

師兄又飲香檳、又皺晒眉頭咁,反而祖兒一副悠然自得咁款,仲要勁玩手機,可謂相映成趣。

next 1/1 pre

天后容祖兒跟劉浩龍(師兄)拍拖兩年半,感情穩定亦漸趨高調,年初四祖兒為譚詠麟演唱會擔任嘉賓,師兄亦有撐場。

今日兩人更被網民踢爆孖住飛日本旅行,有網民將「龍兒」在機艙並肩而坐的照片放上網,只見化了淡妝、戴上口罩的祖兒在看手機,而坐在祖兒身邊頭耷耷的師兄,則一副凝重樣,身邊更放有香檳,有網民見狀即取笑他壯膽求婚,非常搞笑!

對於祖兒孖師兄甜蜜外遊,經理人霍汶希電話回應謂:「藝人私人感情唔回應,祖兒都好耐冇放假,有得放假咪休息吓。」

鍾意就快D Share啦!