掃呢頁CODE去手機

2015年2月21日 星期六

林峯為登大銀幕 挑戰精神分裂 林峯,




林峰祝大家在新一年大吉大利,自己「峯生水起」!

next 1/1 pre

林峰寫揮春賀新歲。

next 1/1 pre

林峰對自己在馬年的成績十分滿意。

next 1/1 pre

「峯生水起」是林峯的羊年心願。

next 1/1 pre

林峯拍了三套內地劇,收視極佳。

next 1/1 pre

談及與女友吳千語的戀情,林峯笑言有好消息會通知大家。

next 1/1 pre

羊年到!林峯親自揮筆祝大家「峯生水起」!談到農曆新年,他表示今年可能要工作中度過,又不忘大晒恩愛:「如果女友冇工作,我哋會一齊過節。」問二人何時結婚派利是?他甜入心笑笑口說:「私人嘢唔講住,不過我年年都會派開工利是,希望大家新一年大吉大利。」

2016年開紅館演唱會

工作方面,滿腹大計的林峯希望今年能歌、影、視三棲發展,二月往美國錄國語碟後,三、四月會拍內地武俠片,下半年會拍電影。前年拍了三套內地劇,收視極佳,算是好開始,將暫時停一停拍港劇。而音樂方面,一年多未出碟的他表示現正準備首張國語專輯:「希望2016年搞第五次紅館演唱會,之後就可以去內地正式巡迴演唱。」

登大銀幕尋突破

喜愛電影的林峯特別強調想在大銀幕上有更多嘗試,因為拍劇有較多制肘,在電影方面能發揮得更多:「電視觀眾係家庭觀眾,角色設計有限制,我通常都係做正面角色,但電影就可以試唔同啲。(想挑戰咩角色?)例如電視唔會有啲精神分裂(角色),有啲但又冇辦法去到咁盡,同埋監製未必搵我做呢啲角色,所以希望畀未見到嘅一面大家睇。」

鍾意就快D Share啦!