網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月2日 星期一

越病越錯 吳若希認自殺:唔係為情 吳若希,




越病越錯 吳若希認自殺:唔係為情



其他影片:>>






唱Live變跳線希 吳若希認自殺:唔係為情

【廣州直擊】

第十屆勁歌王金曲金榜年度音樂盛典前晚假廣州舉行,謝安琪(Kay)、許志安和周柏豪各擸三獎齊做大贏家,被指跟Kay撞面的吳若希則獲兩獎,兩女以黑白雙煞look鬥搶鏡。憑洗腦歌《越難越愛》人氣爆燈的吳若希,提到前年為情自殺的傳聞說:「當時小腹生水瘤,把聲又有事,情緒病食咗十幾粒安眠藥,但瞓咗幾個鐘就醒番,唔係為情。」



■吳若希前晚晒腿出席頒獎禮,她承認曾因情緒病而服食十幾粒安眠藥輕生。

嚇走追求者

至於跟股壇狙擊手王弼燮傳忘年戀,吳若希否認說:「經共同朋友講咗聲唔好意思,有機會想請佢食番餐飯,報道將追求者嚇走晒,以後自己會低調啲,以免得罪人。」另吳若希昨到屯門出席活動,唱洗腦歌時音樂不停跳線,對於被本報爆揸厭舊車換紅Benz,她說:「預咗出街俾人見到。」由於登記車主是公司名稱,吳若希承認:「間公司係我嘅,因為好少時間處理,託咗兩個會計師幫我睇,佢哋仲會幫我做投資項目,公司開咗冇幾耐,我同佢哋冇特別關係。」同場的鄭俊弘坦言不識會計師,笑言要向吳若希請教。



■吳若希否認為當時的男友自殺。資料圖片



■昨吳若希與鄭俊弘均以車手打扮現身商場活動。攝影:陳慧安

Kay搞巡唱

而人妻Kay以黑色毛毛褸襯透視背心性感誘惑,在慶功宴上雖熱到滿頭大汗仍不肯除褸,橫掃勁歌后、卓越表現大獎及粵語金曲獎的Kay,問今年出道十年會否舉行巡唱?她說:「會呀,不過未知由邊度開始。」低胸現身的泳兒嗌心口凍,而薛凱琪就不停喪咳。

至於早前在布吉被影到着內褲雄風再現的許志安,其新歌《你的男人》請到劉心悠聲演劇場版,問為何不請太太鄭秀文幫手?安仔說:「公司提議,心悠都好sweet吖。」

採訪、攝影:曾小嘉(廣州)、馬建華(香港)



■謝安琪熱到標汗仍不肯除褸。

鍾意就快D Share啦!