掃呢頁CODE去手機

2015年2月9日 星期一

汪峰之「悲劇」人生 頭條到手都被截糊 汪峰,

汪峰之「悲劇」人生 頭條到手都被截糊



其他影片:>>






汪峰之「悲劇」人生 頭條到手都被截糊

內地搖滾音樂人汪峰呢位準新郎哥,家陣就幸福啦,成功向國際級影后章子怡


求婚成功。喺佢嘅一眾ex眼中,汪峰係一個負心人;而喺一眾網民心目中,佢就係一個……都幾悲劇的人。唔係話佢際遇悲慘,而係佢每次有機會因女友章子怡,成功上到頭條之際,每次嚿肉都被硬生生搶走。

第一次,就係2013年9月,汪峰喺微博暗示已同第二任老婆離婚,話晒汪峰都係著名歌手,以為一定會做頭條,點知撞正王菲同日宣佈同李亞鵬離婚。

第二次,同年11月,汪峰喺上海演唱會上獻唱《我是如此愛你》之前,深情獨白長達7分鐘,疑似向台下嘅章子怡表白。當時的確係好多人share。點知遇上恒大亞冠盃奪冠軍。有內地傳媒好幽默咁話:「除了汪峰,大家都在說恒大。」

第三次,汪峰出新歌,吳奇隆同劉詩詩宣佈戀情,仲有劉愷威楊冪婚訊。

第四次:登蒼山慘敗王力宏公佈戀情。

第五次:發新專輯慘敗張藝謀承認超生。

第六次:呢個絕對唔好笑,但也是巧合……公佈舉行巡迴演唱會,恰逢馬航MH370的慘訊。

直到前日,世紀求婚成功,將國際章收歸,今次汪峰終於可以威番次喇!

鍾意就快D Share啦!