網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月2日 星期一

長期收視一點 亞視成電視界「一哥」 亞視,




【係咪二進制?】 長期收視一點 亞視成電視界「一哥」

2015-02-02 16:23:00



啲收視一係就1,一係就0,其實係咪用二進制去計?

唔同嘅電影台,網民幫佢改下「花名」,好似大台就叫方丈電視台、香港電視o依家就未有一個專屬花名,不過要改就好可能叫網購電視台,而被(戲)稱為「良心電視台」嘅亞視,其實稱得上收視「一哥」嘅,因為就只有亞視嘅收視,可以長期保持一點,你估易做0架?唔升唔跌保持一點喎!

喺上個星期嘅收視,亞視除咗唔係重播嘅《六點鐘新聞》之外,其他節目八成都係一點收視(6萬4千觀眾),剩底嘅兩成,就係兩點收視(約13萬觀眾)同埋0點收視。

嗰兩點收視係咩節目?就係噚日播出嘅《ATV星級演唱會: 李麗霞黑妹 II》同《得意羊羊迎新春》,真係好叻叻豬,有兩點,不過如果太多兩點收視,小心「一哥」地位不保啊!

而方丈大台呢,黃金時間嘅劇集全線下跌,方丈大台自家制作嘅歌唱節目《超級巨聲4》,比起上個星期同一時段嘅收視,暴跌11點,得返15點(約97萬觀眾),亞視真係要小心,方丈大台咁跌法,分分鐘會搶咗「一哥」之位。而被插狂抄嘅綜藝節目《今晚睇李》,收視有16點(約103萬觀眾),比上星期同一時段跌咗2點。



方丈大台都跌!



keep住咁低收視,真係「一」哥先做到。

鍾意就快D Share啦!