掃呢頁CODE去手機

2015年2月12日 星期四

有得床戰齊昕 李逸朗:呢件事好正 齊昕,梁齊昕,李逸朗,

【壹週刊】有得床戰齊昕 李逸朗:呢件事好正



其他影片:>>






【壹週刊】有得床戰齊昕 李逸朗:呢件事好正

【壹週刊】呢套暫名為《男極探射燈》嘅齊昕處女作,戲名同男


、女主角一樣夠爆,皆因男主角正正係呢排哭腔X嗌爆紅嘅李逸朗。

呢邊廂爆齊昕即將拍戲,嗰邊廂,原來男主角李逸朗一直都唔知女主角係邊個。阿Don話電影公司為保持神秘,日前(10日)記者會上先公佈女主角係特首女梁齊昕,不過佢就直言呢件事「好正」,仲話見到劇本有床戰戲份,不過未必係大家所想喎!床戲喎…問到阿Don怕唔怕「有人」會嬲?佢就話冇有怕,都係做戲啫!

憑住哭腔爆紅,問到阿Don會唔會以哭腔唱埋主題曲,佢就話要睇導演賞唔賞識佢嘅哭腔,仲話可以同齊昕一齊「哭」,會開心啲咁話!

iPhone版下載:http://goo.gl/1SDaWF

Android版下載:http://goo.gl/xfQS8D

壹週Plus網頁:http://nextplus.nextmedia.com/

鍾意就快D Share啦!