網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月10日 星期二

林達民親證同鄺美雲分手 望搵到合適嘅人 林達民,鄺美雲,




林達民跟Cally拍拖三年分手,也大感可惜。

next 1/1 pre

林達民祝福Cally搵到個更合適的另一半。

next 1/1 pre

林達民

next 1/1 pre

鄺美雲(Cally)跟恒基地產營業部總經理林達民拍拖三年,兩人有影皆雙,一直表現恩愛,但竟然情海翻波,分手收場,林達民接受《東網》電話訪問,坦承兩人已分手:「其實都蘊釀咗一段時間,最主要緣聚就聚,緣散就散,自有安排。」

雖然兩人分開了,但林達民盛讚Cally是個好好女仔,他說:「佢非常之有內涵,可能係性格,大家都好強,夾唔到就夾唔到。(拍拖三年分手可惜嗎?)可惜0架,希望佢搵到個更加適合佢嘅另一半。」問到分手由誰提出?林達民表示大家是和平分手,他說:「朋友嚟,大家年紀都唔細,都冇乜機會拍多幾次,祝佢搵到個啱嘅settle down,我自己都係囉。(情人節將至,分手會否好寂寞?)緣分冇分嘅,邊有計算得咁盡。」隨後林生表示要開會了,禮貌地收線了。

鍾意就快D Share啦!