網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月2日 星期一

飛機半空爆炸 發哥徒手捉機身 發哥,周潤發,




今年賀歲電影戰一觸即發,繼吳君如帶頭的《12金鴨》預告豪擲30萬擺年宵攤位後,周潤發、張家輝及劉嘉玲演出的《賭城風雲II》也加入戰團,近日網上流傳一條片長約一分鐘的終極預告片,披露《賭》片將玩盡海陸空大爆炸,除有發哥露點與盧惠光對打外,亦有他於《英雄本色》的雙槍雄姿再現,更有講述發哥在飛機上遇大爆炸,卻化身鐵金剛,徒手捉實炸至穿晒窿的機身,身手非凡。

發哥(左)與盧惠光在擂台上搏擊。

發哥在飛機上遇爆炸,即徒手捉實機身自救。

電影公司為凸顯發哥角色的氣勢,專誠找來一個機械人作為其管家。至於一場發哥與盧惠光對打泰拳的戲份,因要露兩點上陣,發哥事前花了4個月時間,找教練操身形,雖然成功減去30磅,但他卻不滿意,更說:「都練唔到一身肌肉。」不過盧惠光卻對發哥讚口不絕:「畀發哥打好開心,仲要係佢同導演講指定要同我打先打,身手好好,拍呢場戲拍咗三日,佢好專業,收身收得好好,成個人Firm晒!」

發哥(左)與盧惠光在擂台上搏擊。

發哥在飛機上遇爆炸,即徒手捉實機身自救。

鍾意就快D Share啦!