掃呢頁CODE去手機

2015年2月4日 星期三

[FACE - 402 - 專訪] 離𡃁模太遠了 周秀娜:我唔係得身材好! 周秀娜,MF,




真人騷

離𡃁模太遠了 周秀娜:我唔係得身材好!

05年入行做老臨, 09年出版第一本寫真,趕在入行第十年、 30歲前,已經拍過周星馳電影《西遊之降魔篇》、主演去年賣座港產愛情片《分手 100次》、又為即將上畫大卡士雲集的

賀歲片《浮華宴》擔大旗,我是真心誠意覺得周秀娜既是𡃁模始祖,亦是史上最成功轉型的𡃁模。

不過近年市面上的𡃁模已經淪落到要漏 M除底褲,我把讚美原話的「𡃁模」兩個字降低聲量,沒想到娜姐太敏感:

「做咩呀?係唔係我老得滯,你都講唔出口呢?」

非也非也!

首先年紀大一截仲年年出書爭認𡃁模嘅大有人在,其次以𡃁模做起點,至今已經離𡃁模太遠,還總提着𡃁模兩個字,是我怕娜姐怪罪就真!

「好多人認識我係因為身材,無疑佢係幫到自己好多,但係當所有人淨係見到我嘅身材,我就更加想俾人知,除咗身材好我仲有啲乜!」

「唔拍拖係因為我唔想去試,係就係㗎啦,我真係冇時間去試!」

「我唔係嗰啲會逃避現實嘅人,我鍾意解決問題,攤喺度唔理唔係我,只會令我冇辦法行到下一步。」

「我冇諗過我最終行到去邊,淨係會諗呢一刻做到啲乜,我就去做!」

我不是第一天認識周秀娜,不是第一次訪問周秀娜,這種強悍

這種決心這股衝勁,有點像當初那個漏奶食雪糕的她,可是又完全不一樣。

想當年叫她娜姐是順口也是開玩笑,可是今時今日看着她走到這一步,並大有可能走得更遠,我心諗,呢句「娜姐」,果然冇叫錯!

留喺片場幫我忘記現實!

喺《浮華宴》嘅角色係?

我嘅角色係張少娟,但係呢個女仔有好多身份,喺套戲我其實分飾六個身份:揼骨妹、工廠女工、 Sales,仲有舞小姐……同曾志偉、同毛舜筠、同林家棟幾乎所有人都有故事,由我帶出每個人嘅陰暗面。簡單嚟講,即係一個千面女郎。我收到劇本都覺得好有趣,一個人一套戲,但可以試勻咁多身份、咁多行業。

好多藝人都話,做演員最有趣就係可以逃離真實,咁你一次試勻六行,咪好過癮?

絕對係,可以匿埋喺角色裡面。我都幾鍾意留喺片場,真實生活好多瑣碎嘢都可以唔理。但係拍完都要返屋企,點都走唔甩……但係我唔係嗰啲會逃避現實嘅人,我鍾意解決問題,我嘅性格係咁,當有問題出現,一定要第一時間處理佢,攤喺度唔理唔係我,只會令我好𤷪𤺧,冇辦法行到下一步。

比如話啲咩呢?現實生活有嘢煩住你,你一定要即刻解決?

我發覺我呢幾年擺晒時間做嘢度,原來生活方面自己係一個白痴嚟。以前同父母一齊住,尤其係呢兩年自己住。

04’硬照奀模

05’厚唇阿嬌電影《出水芙蓉》

07’手機陪襯

09’寫真女王

啱啱入行做𡃁模拍寫真,你話想買樓俾父母一齊住,𠵱家有冇離個目標近咗?

冇……原來越做越係好似離個目標越遠,香港樓價太恐怖,條數點計都好,原來點都係負擔得起租多過買。咁搞法,當我搵到一嚿錢,我寧願去投資。

因為唔想拍戲拍到老?想做女強人?

我冇諗過我最終行到去邊,我淨係會諗呢個階段自己可以做啲乜,我就會做。我入行到𠵱家都係咁,亦都好慶幸,我真係可以一步一步朝住呢個目標做咗。以前忙開,一停我就冇安全感。舊年開始,我話俾自己聽要換一個生活模式,要放慢我嘅時間表。

真係咁有野心?

唔係之前做代言人,都唔會開始了解一個商品、一個市場,所以合約完咗,就開始搞自己品牌。香港細,要出街話咁易,但係唔係度度都係咁。我試過喺大陸拍戲,大部份演員嘅娛樂都係網購。生意嚟講,我唔知自己可以做到幾多,但係好想做女仔嘢。

即係想賺女人錢?

唔係唔係……我係覺得自己好想同女仔一齊追求。你唔覺得女人無論去到咩階段,無論做女定做媽咪都追求靚,我覺得呢樣嘢好開

身材好係我弱點!

距離上次宣傳《西遊之降魔篇》見面,又過咗兩年,你覺得呢兩年你有咩轉變?

《分手 100次》以後,我覺得自己轉變最大,唔係戲路,係被肯定,感覺唔同:原來周秀娜係可以做女朋友嘅。呢樣嘢要多謝旦哥眼光。在此之前我不停接不停拍,就係想儲多啲。我冇上過堂、冇學過戲、唔係科班出身,就好想做多啲,好過自己乜都冇。本來我都會問自己,不停咁做做做,得着係咩呢?直到《分手 100次》……原來所有嘢都真係有用,原來我真係儲咗啲嘢。

係你入行咁耐第一次得到認同?

係,由外面到我自己都係。當然,《西遊》我都鍾意,四妹嘅角色好多人留意,但係大部份人唔知四妹即係周秀娜,因為周星馳嘅關係,每個角色都有佢嘅影子。唔同《分手 100次》,十足一個港女,真係香港人嘅影子,每個人都可以見到自己,包括我。

唔好介意我咁講,會唔會在此之前,周秀娜對大家嚟講,就係一個好美麗嘅殼?

唔緊要,你講得啱,咁好多嘢都係由美麗嘅外表開始嘅。等於 Victoria's Screct嘅女 model,我都想自己嘅 body係咁,想自己嘅內衣品牌做到咁。

12’內衣崛起

13’「星」級女郎

13’嘴硬視帝電視劇《葉問》

14’神級女友《分手 100次》

15’賀歲女星電影《浮華宴》

咩係港女?

口硬心軟囉,覺得自己唔係,但當你開始投入一段關係,嗰啲特質自自然然就會出咗嚟。我鍾意呢套戲,因為,女神、性感女神,你點叫都好,距離好遠,但呢套戲,令我、令周秀娜呢個人唔再淨係得幻想。

出道時係性感𡃁模,好想證明自己?好想將除落嘅衫逐件着返嚟?

唔多唔少都會,我唔記得邊個同我講過,人嘅優點有時會變咗缺點,有時別人眼中覺得呢樣嘢係優勢,但係到底好定壞,自己最清楚。靚就見仁見智啦,但好多人認識我係因為身材,無疑佢係幫到自己好多,但係當所有人淨係見到我嘅身材,我就更加想俾人知,除咗身材好我仲有啲乜……有機會嘅時候我會用多十倍廿倍努力證明自己。

比如話?邊樣嘢?邊套戲?你付出額外努力?

「女神」呢個朵好形象化,好多人淨係聽過呢個朵,而唔識我呢個人。好似拍動作片,我接受唔到自己係女神,甚至女仔,就姐手姐腳求求其其。我去到邊都係呢個心態,人哋做到我都做到,男仔做到我都做到。俾人覺得我恃住自己係乜乜乜,就「唓……」,我最唔想見到。

我有戴 bra唔係真空!

你𠵱家一冇嘢做就話籮籮攣……係唔係有啲似細個時冇拖拍嘅籮籮攣?

我從來都冇試過冇拖拍……哈哈。

呢兩年真空期,搵愛情感覺要靠拍戀愛戲?

我有戴( bra)……唔係真空呀……哈哈,所以我真係好鍾意呢份工,尤其係拍《分手 100次》時,有開心、有嗌交,真係好似有拖拍一樣。

拍戲令你更認清自己?

係㗎,人哋話我係、我唔信,但係一路拍我一路驚,係喎,我都係咁、我都試過咁,又唔係唔愛個男人,點解要口硬心軟?點解係都要贏?係把口死都要贏咋嘛。

女神呢個朵令人哋喺工作上同你產生距離,感情上亦一樣?

我覺得我冇閘住自己,但係人哋俾咗道閘我。呢兩年我發覺一樣嘢,好多嘢係我自己一廂情願覺得冇變,但係好多人以為我變咗,呢個就係最大嘅改變。

呢兩年有冇人追?

我話冇,我諗你唔會信。但係佢追我,而我又有意思嘅……真係未遇到。

未遇到因為你要求唔同咗?眼角高咗?定顧慮多咗?

我諗係因為唔敢、唔容易開始,遇到一個人再唔同以前,會覺得可以去試下。我覺得用咁多時間去試,不如用呢啲時間做嘢。係就係㗎啦,根本就唔需要試。我真係冇咁嘅時間去試。

同陳偉成( Avis)分手後,你覺唔覺傳媒真係有能耐影響一段感情?

幾好呀,多一個監督者。天眼一樣,我唔知嘅嘢,自然有人話俾我知。

Avis上次分手搞到大龍鳳,有冇留意新聞?

冇留意就假嘅,就算我唔睇,都好多人話俾我知。但係過咗去又關我咩事?唔係佢一個,所有前度我都唔會再做朋友,分開咗就係分開咗,冇關連就自然唔會再造成無謂傷害。

你真係好強悍!

唔係,未遇到時我一定要照顧自己,但係我相信呢個世界一定有一個人會見到我小鳥依人嗰一面,不過未遇到啫,可以強過我、收服到我。

生活咁多姿多彩,見到咁多人,都見唔到?

太快喇,時間太短喇!我真係遇到好多人,但每次最多咪一餐飯、一餐飯咪最多兩三粒鐘,跟住我已經飛勻意大利北京廣州,又點會有次次?

呢兩年步伐匆匆,咪好易錯過好多嘢?

所以我想放慢腳步,所以我想去學影相,時間過得太快,我想記低啲值得紀念嘅嘢,影象可以幫我記低值得記住嘅嘢,人啦、環境啦。我唔想自己去咗咁多地方、做咗咁多嘢,你叫我諗番轉頭,乜嘢都係模糊嘅……

成姐之路

影相中途轉髮型,埋位未夠兩分鐘,娜姐個已經舂吓舂吓自動補眠,聽說這一天又像她的每一天一樣,朝九拍到晚九,然後又要趕回公司 fitting。

這一天,她這句話特別讓我感觸:「好多嘢係我自己一廂情願以為冇變,但係所有人都覺得我變咗,呢樣嘢係呢幾年最大改變。」

勞勞碌碌趕頭趕命,這個女孩每天努力在改變自己,卻又希望別人覺得自己沒變,何其矛盾?

鍾意就快D Share啦!