網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月11日 星期三

[FACE - 403 - 專訪] 鴨王教落最緊要信自己 何浩文:我要做梁家輝任達華 家輝,何浩文,任達華,梁家輝,張家輝,MF,




真人騷

鴨王教落最緊要信自己 何浩文:我要做梁家輝任達華

我認我有偏見。

袁嘉敏脫掉,好像是遲早的事。

可是何浩文脫,做咩啫?靚靚仔仔,能歌善舞,係唔係一定要行到呢一步?

何浩文提提我:「梁家輝同任達華都露過股、扮過鴨,佢哋做咗影帝之後仲有邊個記得?杜汶澤都講過,演員喺鏡頭面前,身體每個部份都屬於觀眾,唔係自己。」

係,梁家輝同任達華除,是在成名以後,那叫藝術。

26歲的何浩文,第一次擔正就演《鴨王》、就扮人體刺身盛,那叫:「為做男主角,可以去得幾盡」。

直到他告訴我,那個晚上他又驚又怕請教書的父母來首映看自己全裸扮刺身盛,放映全程父子都保持沉默。深夜,何浩文給父親發了一則短訊:「唔緊要,呢個只係一個 step,我遲啲就會喺啲更高嘅位、拍啲更好嘅戲俾你哋睇!」我才開始放下偏見,看到眼前這個打開褲鈕、赤裸上身拍照的男孩子為了成功有多大決心:「有朝一日我好似梁家輝、任達華咁做咗影帝,過去就只不過係我成功路上嘅一個 step。」

是有點大口氣,我都忘了,上次遇到這麼大口氣、對自己這麼有信心的新人已經是何年何月,讓人有點兒驚喜。

除衫唔係我唯一賣點

你話過男人做鴨係因為冇錢,男星除衫係因為專業?

係,因為,身為一隻鴨,首要條件係冇錢所以放下尊嚴。做一個藝人,同做鴨最大嘅共通處,就係都需要娛樂觀眾。

當年你拍寫真,係唔係同一個原因?

因為窮,因為想搵快錢?

做模特兒叫做搵快錢,好短時間搵到錢,但維持唔得幾耐。但係做藝人,賣嘅係技能,我唔認為我唔係紙醉金迷為錢而做,真係關夢想事,我想推廣街舞、我想做好啲戲、我想做下一個任達華、梁家輝。

專業就係叫你除就要除?

我入行拍第一套劇《四葉草》時,第一次接觸,就真係人叫我做乜我就做乜。但係拍埋落去,我愈嚟愈鍾意,就知道演戲唔係人哋叫你做乜就做乜,要自己揣摩,自己塑造。《鴨王》何鉅峰呢個角色,係借咗我何浩文嘅身體去講佢嘅故事。呢樣嘢,係我演戲老師彭秀慧教我嘅。

做一個脫星,最難係邊一步?

要由喺泰國拍《賭城風雲 2》講起,喺嗰度係晶哥第一次同我講:「開部戲俾你啦,不過要做鴨!」我話:「做鴨?好哇……嚟呀!」我記得杜汶澤拍《 AV》時講過,喺鏡頭面前,演員身體每部份都係屬於觀眾嘅……我覺得呢個諗法好敬業樂業,我好想學佢,好想知自己嘅底線喺邊。到真係拍喇,發覺我真係可以無底線,就算係拍 love scene,拍嘅時候我一啲尷尬一啲反應都冇,𠵱家跳番出嚟、諗番轉頭,反而有啲尷尬。

你同杜汶澤除衫完全係兩回事喎!有冇諗過,靚仔加大隻,會蓋過晒你嘅努力?

何浩文係一個包拗頸嘅人,啲人越係覺得咁做係色情係負面,我就偏偏越係要做,越係要話俾人聽呢個係一個 step,最後大家睇到吸收到嘅,唔係我除咗幾多衫,只會係我嘅努力。等於我練歌練咗一百日,冇人會知,但係一上台唱,一聽就聽得出。我唔怕因此定位,我相信經理人安排,亦相信觀眾嘅眼睛好雪亮,相信每一個 step都係嗰一刻最好嘅選擇。有朝一日,大家會揭去另一頁,會見到我除咗呢樣,仲有好多。

有咁嘅自信,因為你唱得跳得演得,你最清楚自己唔只得副 body?

我有學戲,有練歌,鍾意拍微電影,做埋導演,我諗大家慢慢會發現,我係有操大隻,但係 support我藝人身份嘅並唔只係大隻。坦白講,淨係除衫淨係靠樣,嗰啲係 model。

最驚俾父母見到我做刺身盛

你做仔嘅時候有冇咁聽話?

我係鍾意出街打波、玩嗰啲,唔算乖,但絕對唔係曳嗰班。不過我媽咪教中學,爹哋都喺政府教育部門工作,佢哋兩個都搞教育,個仔唔搞埋一份仲走去拍《鴨王》。你話死唔死?

佢哋教書,應該真係好難明點解你要拍一本嘢,表面上係整甜品,實情係賣肌肉。

我影呢本寫真嘅心態同目的,都唔係賣肉,係想留低嗰一刻嘅自己……

你咁講法有冇試過有人信?

我自己信囉!寫真張國榮同謝霆鋒都拍過,日韓偶像亦都有,攝影師影出嚟真係靚吖嘛……重點係,嗰本嘢真係有食譜喎!

但食譜嗰 part真係冇人睇呢!

係喇……唔緊要,你咪當我影俾自己睇囉,紀錄一個年紀嘅自己,五年、十年後有得重溫都幾得意。唔使擔心我父母,我始終叫做搵到自己興趣,但係一路以嚟真係需要時間、係好多時間氹佢哋。佢哋希望我讀多啲書,但我同佢哋諗嘅嘢背道而馳。佢哋想我做乜師物師,浸下鹹水,所以送咗我去英國讀會計,但係我覺得做想做嘅嘢,未必一定要讀書。

喺英國讀讀下會計,走返香港做跳舞組合,父母會唔會好嬲?

其實返香港都係為咗讀會計,始終兩邊法律唔同,要喺香港做會計始終喺香港學好啲,但係返到嚟開始睇人跳舞、學跳舞、幫人伴舞然後被發掘組成 Bro5。佢哋唔係嬲,但擔心係真嘅,我書都未讀完……隨着我堅持,作品慢慢面世,擔心係少咗……

但由跳唱組合到拍寫真、拍《鴨王》,會唔會離得太遠?

一開始佢哋唔係拒絕,係「唔係啩,個仔拍寫真……」。唔怪得佢哋,寫真聽落真係色情啲,女性化啲,但係我自己知除咗賣肉,仲有其他賣點,我冇法子控制全香港人諗法,我知自己做緊咩。到《鴨王》,佢哋真係有啲嚇親……不枉我咁多年幫佢哋做心理輔導,到《鴨王》首映,我總算有一次可以做男主角、屬於我自己嘅首映,真係一定要同屋企人分享。嗰晚爹哋媽咪就坐喺我後面,我完全唔敢望後面,但全程聽住佢哋反應。去到嗰一幕,我全裸瞓喺度做刺身盛,我聽到一聲嘩……睇完套戲,我擰轉身,爹哋淨係拍一拍我膊頭,冇講嘢……係囉,咩意思呢?拍呢下膊頭?睇完成套戲,我諗佢哋好清晰,《鴨王》唔係淨係裸露,都有故事、都需要演技。嗰晚我 send咗 message同爹哋講:「唔緊要,呢個只係一個 step,我遲啲就會喺啲更高嘅位、拍啲更好嘅戲俾你哋睇!」佢覆番我:「加油, keep going!」

前女友傷得我最深

Keep going你想去到邊?

我想似梁家輝同任達華,有朝一日到我做咗影帝,過去就只不過係我成功路上嘅一步。

同糖妹分手後,一直單身?

仲係唔係朋友?

我當佢係朋友,都仲會聯絡,我哋分手唔肉酸。

撻着都係因為一齊去搵彭秀慧學戲?

其實早過學戲已經識,當年做 Bro5時佢(糖妹)係化妝師。

佢話過當年係女追男?

佢係落力啲嘅……但我唔認同邊個追邊個,大家一齊係舒服,就自然會走埋一齊。

既然相處好舒服,點解唔可以繼續?

因為事業,大家最終明白到,大家望緊嘅方向唔同。

當年你出寫真,都有人打去糖妹方面問回應。得到唱片公司嘅答案係:「唔好唔想拉埋佢一齊講呀!」好明顯,有人會覺得你嘅層次低啲,會拖累別人形象。

娛樂家最重要係娛樂到人,大家喺咩層次、地位有冇高低之分,邊個高邊個低,睇你點理解。問心嗰句,我真係冇受佢哋影響。我諗好多嘢,但係唔會諗人哋點睇我,你哋點睇我,唔會影響我點行我條路。

你係唔係一個好男朋友?花唔花心?

我對人有好感好容易,天蠍座係咁,好 friendly,但係要我好愛並唔容易,一定要對佢認識好深。我從來未試過擘腿,相反俾人擘就試過。當年我喺英國讀書,後期佢去咗第二個城市,我以為有心就算係 long distance都一定維繫到,但係原來女朋友背住我交往咗無數咁多個……

所以你冇試過傷人,反而俾人傷過?

人哋講俾我聽,我先至知自己做咗好耐傻仔。我突登坐兩個鐘車過去搵佢,佢就係一句:「 sorry」……呢下最傷!原來你做咗咁多嘢就係一句就算。其實我去唔係想對質,係希望佢解釋、認錯,我一心係諗住會原諒佢……從此以後,何浩文對愛情有另一種睇法,原來愛情唔係單靠努力就可以維持。我冇喊,雖然俾人傷害嘅係我,但我好清楚,失去我係佢嘅損失。

係專業嘅!

無論扮古惑仔定鴨王,拍戲剝,係專業嘅!

嚟到影相,話自己冇底線可以除淨底橫,都係專業嘅!

不過剝晒衫褲教整甜品都係專業,我覺得最難,難過說服自己做鴨王。

佢話:「嗰本書真係想教人整甜品,同埋都唔只除衫,仲有啲係喺 fashion角度出發,都係紀錄咗嗰一年嘅自己,我唔理得其他人點睇!」

專業、自負、大口氣、仲識麻醉自己,我覺得何浩文已經成功咗一大半。

‘ 15《鴨王》

‘ 13《戀上幸福之味》食譜與寫真

‘ 13《戀上幸福之味》食譜與寫真

‘ 15《賭城風雲 2》

‘ 13《古惑仔:江湖新秩序》

‘ 13《古惑仔:江湖新秩序》

‘ 10跳唱組合

‘ 09《南華夢飛翔》

鍾意就快D Share啦!