掃呢頁CODE去手機

2015年2月18日 星期三

[FACE - 404] 危險人物 娛記搭路拍 cheap片 冇人敢簽齊昕怕算帳 齊昕,梁齊昕,MF,




新戲( 10日)記招就話病甩底,翌日野生齊昕生猛現身中環,全冇病樣之餘,一見記者包圍即心花怒放,幾次行甩鞋都仲識笑。

真面目

危險人物 娛記搭路拍 cheap片 冇人敢簽齊昕怕算帳

係就係外型爭啲、身材弱啲、行為飄忽啲、談吐嚇人啲、觀眾緣又直情無,不過齊昕有樣嘢好,談論度全港領先,換言之無論拍乜都一定多人講先所以佢一話想入行,真係有人出埋錢寫埋劇本,度身訂造捧佢做女主角,第二個恨都恨唔嚟!

雖然新戲記招話病甩底、翌日喪住蒲頭自打嘴巴,不過你同我定,處女作六位數字訂金一早落袋,齊昕唔只下定決心要拍戲,仲周圍𢱑撈想簽長約。可惜全行大娛樂家都怕咗齊昕父親呢,惟有做住散工先囉!

大家唔係齊昕嘅母親,不過見親梁小姐齊昕新動向,都係忍唔住倒抽一口涼氣。點先?又話想入行、又話發明星夢,上週二(10日)真係有人開戲俾你做女主角開記招喇,又放飛機?聽講套原名叫《男極探射燈》嘅新片,記招臨開之際,導演劉俊輝都仲可以打到俾齊昕,有人依然拍哂心口話嚟緊:「十分鐘就到!」結果散場都係冇蒲頭,唔只個樣,特首女連誠信都深得父親真傳!

十幾度氣溫,詐病齊昕除剩背心,入名店 Jimmy Choo睇鞋又睇袋,不過得個睇字。

沿途齊昕邊行邊與超過十男記者搭訕說笑:「今日交晒戲俾你哋影好啲,我都唔鍾意做明星!」仲問人係咪真人靚過上鏡?點答你好呀!

行完半日街,齊昕由中環步行上山返禮賓府:「我唔叫司機就會行後門,俾你哋知我秘密通道添!」

父女累鬥累

齊昕恨入行唔係得把口!識用社交網絡製造話題自我宣傳、識得寄自薦信去各大模特兒公司,去年尾還開始接受傳媒訪問,增加曝光之餘亦趁機拓展社交圈接通娛樂天地線。

自從個人專訪推出後,齊昕與負責該專訪的娛樂記者火速混熟,還托該記者搭路週圍𢱑撈搵經理人簽約。可惜個個都怕咗一男子秋後算賬,唔係婉拒就一味拖字訣。好彩齊昕為求有嘢拍,逢飯局必到、樣樣都話好,無懼導演劉俊輝當年專拍三級片、代表作係《根太軟》,一聽有得做女主角,即刻𦧲飯應,簽埋片約袋埋六位數字訂金。

難怪梁小姐記招放飛機,導演都係咁老定:「佢開鏡先話唔嚟?我唔擔心!好濕碎啫,如果佢唔做咪拍少部戲,佢做咪拍多部戲囉!」就算撻訂都係六位數字啫,齊昕的父母親實俾得起!

記招甩底

除咗李逸朗(左三)自稱睇過劇本,其他演員包括朱慧敏男友 Eddie(右三)、樓南光(左)及無暇出席的曹查理都話臨時拉伕應召到場。

電視訪問

去年尾開始,齊昕突然大量接受本地各媒體訪問,據悉她因此與娛記混熟,搭路𢱑戲拍和物色經理人簽約。

電視畫面

收咗六位數字訂做女主角後,齊昕反而在社交網絡變低調,上一個 post只得一句:「 Be Yourself!」真係好自我。

講一套做一套嘅齊昕話就話覺得爸爸叻,實情樣樣對着幹。

網上圖片

冇人肯冒險

進擊的齊昕搵娛記搭路,近月勤約圈中人見面𢱑簽長約,不過據悉包括以下公關名人及高層,冇人肯覆實囉!

公關公司 IPS老闆 Peter Wong

天機公關 CEO鄭紹康

now高層何麗全

Neway老闆娘諸葛紫岐

嬲爆行後門

上月尾( 1月 22日),齊昕出席上海灘時裝活動,表面上就打扮得花枝招展極盡風騷,背後卻呻話冇得行紅地氈、又要用幾萬蚊真金白銀買品牌服裝,待遇不如其他星,谷住條氣喎!小道消息,品牌冇當齊昕係星、自然唔肯贊助服裝,再加埋同場有個周汶錡,據聞有人向品牌詐形唔肯同齊昕睇齊,卒之咪搞到齊昕要鬼祟行後門囉!兩父女去到邊都俾人嫌,怪邊個好呢?

齊昕自費數萬元買行頭、仲要屈就行後門嘅上海灘活動,當晚同場還有名模周汶錡。

鍾意就快D Share啦!