網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月25日 星期三

[FACE - 405] 趁後生露 挑機袁嘉敏姨姨  Coffee拍三級片:全裸都得 袁嘉敏,林芊妤,Coffee,BKD_S,MF,




•身為專業瑜伽導師的 Coffee,不時自創高難度動作,呢招亦唔例外,仲古靈精怪扮食腳趾。

真面目

趁後生露 挑機袁嘉敏姨姨  Coffee拍三級片:全裸都得

憑「殘廁 gathering」成名的 Coffee林芊妤,自被大台炒魷就一邊教瑜伽、一邊登台𢱑銀,收入升幾倍!工作倍增, Coffee桃花亦愈來愈旺,先有澳門猛人上海仔郭永鴻力追、又孖住男神王宗堯掃傢俬,最近仲被拍到與高海寧的男模舊愛 Keo煙韌搭地鐵。

雖然緋聞男友名單水蛇春咁長,不過統統無米粥,女人始終都要靠自己。據知 Coffee手中已有一部三級片劇本,但鑑於瑜伽導師身份, Coffee至今仍在考慮中。如果真係接拍,據聞仲會露得激過袁嘉敏, 25歲 Coffee說︰「全裸無問題!影得靚就得!」挑緊 30歲袁嘉敏姨姨機喎!

經過殘廁一役後, Coffee雖然曾經講過唔想有性感演出,不過轉頭就喺新戲《壹獄壹世界:高登闊少踎監日記》性感上陣,仲同男主角王宗堯重演殘廁激戰。沒有最激,只有更激!據知有「 S」身材的 Coffee,最近有一套三級片力邀演出,雖然已經收下劇本,不過鑑於瑜伽導師專業身份,角色係一個考慮因素,至今 Coffee仍未有決定。

週一( 23日),本刊致電 Coffee問到有關拍三級片一事,她回答時表現避忌,「唔講得住!因為高度秘密,睇咗劇本,但仲未應承㗎!(底線?)自己全裸都無問題!露得靚係一種藝術!我覺得袁嘉敏都幾有勇氣,幾欣賞佢。因為自己對於身體裸唔裸露,唔係抱住傳統觀念,最緊要拍出來靚,同埋要遇到好嘅劇本同導演。」 25歲嘅 Coffee擺明向 30歲袁嘉敏挑機,未拍已經分勝負

• Coffee做起高難度瑜伽動作都有板有眼,一啲都唔 hea㗎!

• Coffee呢個倒立甫士,睇完有冇噴血感覺呢?

•當年衞蘭呢個唱片封套俾人笑足成年,但 Coffee話呢個動作都唔易做㗎!

• Coffee經常做瑜伽,身形弗到漏油,佢話仲開始練緊腹肌添!

30歲袁嘉敏喺《鴨王》個 look,相信大家仍然歷歷在目!相比 2字頭的 Coffee,袁嘉敏都即刻變成袁姨姨

• Coffee於電影《壹獄壹世界:高登闊少踎監日記》繼續性感上陣,戲中會抄足傅嘉莉喺的士攬啜肥叔叔,仲會同王宗堯重演殘厠激戰。

撻着高 Ling前度  Coffee:總之我𠵱家單身

Coffee身邊不乏男伴,最近又被爆出,先後與「咪神」高 Ling及蕭亞軒傳緋聞的男模 Keo梁耀基拍拖。身高 188cm,貌似陳冠希的 Keo,當年高 Ling曾承認與他拍拖兩個月,而蕭亞軒就極力否認,還在微博狠責「大說謊家,會到不了天堂喔!」暗指 Keo借她上位。

而 Coffee就斬釘截鐵地說:「我同佢識咗好多年,嗰日只不過同朋友出去食飯。總之我𠵱家單身!唔想拍拖住!以後影到同咩男仔一齊都只會係朋友。」

• 10年, Coffee孖住好友劉俐、關宛珊、男模 Keo(箭嘴)以及另一位男友人到韓國旅行,當時 Coffee仲同 Keo玩到頭貼頭。網上圖片

• Keo青靚白淨,打扮跟足韓風,除高海寧外,同蕭亞軒亦傳過緋聞。網上圖片

•同高海寧拍過拖嘅 Keo,同唔少圈中人相熟,本身仲係一位模特兒。網上圖片

鍾意就快D Share啦!