掃呢頁CODE去手機

2015年2月2日 星期一

Kary蹺實老公甜蜜返港 Kary,吳雨霏,




Kary蹺實老公甜蜜返港



其他影片:>>






Kary蹺實老公甜蜜返港 網球王子終開金口

餅碎吳雨霏(Kary)與「網球王子」洪立熙(Brian)日前在微博宣佈已婚,兩人先到意大利旅行,Brian成功在當地求婚,其後他們轉飛美國註冊,昨晚洪氏伉儷拍拖返港。



■沒有戴上婚戒的吳雨霏蹺實老公Brian的手臂,大晒恩愛。

一對新人並肩推着行李車出閘,Kary蹺實Brian大晒恩愛,兩人應傳媒要求停步合照和訪問,他們手上未見戴有婚戒,Kary解釋:「因為驚唔見,所以冇戴喺手。」Kary更全程護夫:「你哋會嚇親佢,多謝大家!我哋搭咗二十幾個鐘頭飛機,大家好眼瞓,佢好緊張,佢始終唔係圈內人,佢好怕醜。」問此行是否已度蜜月?Kary說:「都可以咁講。」有指兩人稍後在港擺酒,Kary說:「隔幾日我哋見面先講。」Kary和Brian閃婚可是有喜?她否認:「梗係唔係。」Brian期間只答過記者一句心情緊張,即被工作人員拉走,最後Kary和老公順利上車離開。

採訪:藍文浩

攝影:仇志德



■上車後吳雨霏和老公雙雙望向傳媒拍照。

鍾意就快D Share啦!