網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月2日 星期一

網民取笑鍾舒漫姊妹 癲喪版MV走火入魔 鍾舒漫,

網民取笑鍾舒漫姊妹 癲喪版MV走火入魔


【晴報專訊】歌手鍾舒漫(Sherman)和鍾舒祺(Sukie)姊妹情深厚,而且同樣熱愛音樂,兩人繼去年十月推出第一首合唱歌《SS14》後,早前在網上發放《SS14終極喪版》,MV中的二人有多個「重口味」造型,加上「機關槍」式的唱法,令網友睇到「O晒嘴」,不少網友以恐怖及趕客來形容這首歌,但亦有網民讚她們曲風過癮和大膽,你又接唔接受到呢類歌曲?

Sherman的前師兄李逸朗(Don)日前憑「哭腔」唱出《傻女》成功翻身,未知是否想食住Don個勢,上月二十七日,Sherman和Sukie在網上發放由她們親自作曲的《SS14終極喪版》MV,將《SS14》重新演繹,二人在MV中扮演重金屬搖滾、K-pop、Hip Hop及田園風等多個無厘頭造型,當中有部分造型及演唱動作有咁癲得咁癲,令人一看難忘。

至於兩姊妹運用「機關槍」式唱法,亦被網友形容「唔睇字幕唔知唱乜」,創新的曲風和MV都未能獲得大眾接受,有網友就勁彈「走火入魔」、「兩姊妹開始喪心病狂」、「完全不知道她們唱甚麼,她們的裝扮簡直不知所謂」,但有網友則大唱反調,「幾好聽,好搞笑,唔通一味K歌咩」、「其實首歌幾過癮」。

自爆祖兒狂讚

對於網友的批評,Sherman昨日接受本報電話訪問時表示:「我同妹妹創作呢首歌同拍呢個MV純粹覺得好玩,又可以玩唔同Style,每首歌做出嚟都有風險,都會有正負面,我哋唔會介意,開心就得,唔會有咁多顧慮,最緊要有人聽我哋首歌。」

Sherman更自爆樂壇天后兼大師姐容祖兒聽過她這首歌後send短訊稱讚自己:「佢好鼓勵我,叫我做多啲歌帶畀人歡樂!」

撰文:Pat、Steven

協力:Ivy

編輯:余運慶

設計:鄧俊明

插圖:何樂

【重金屬搖滾】鍾氏姊妹的重金屬搖滾造型夠晒癲喪。【Hip Hop】MV內的其他造型,包括Hip Hop、K-pop等,同樣誇張騎呢,網友表示「大開眼界」。【田園風】【K-pop】
鍾意就快D Share啦!