掃呢頁CODE去手機

2015年3月13日 星期五

財女晒冷 [忽然1周 - 1024] MW,



Hermès Kelly Bracelet約 12萬

Hermès Collier de Chien PM Bracelet約 6萬 3千

李彩華話耳環、戒指喺巴黎小店買,幾百蚊貨仔,不過兩隻 Hermès手鈪加埋就要成廿萬。

媽咪姐

財女晒冷

周二( 10日),一眾城中貪靚女藝人去咗黃金護膚品午宴,佢哋圍埋講嚟講去都係買衫、護膚。不過咩都係假,最緊要自己有經濟能力!冇見一排嘅羅明珠,繼續唔使做,處於半退休狀態。仲有喺大陸搵人仔嘅李彩華,行頭十足。女人真係有計,財來自有方呀喂。

李彩華 唔靠男人

李彩華 06年開始北上發展,幾年前彈起,身價三級跳,身家有成 8千幾萬。小富婆平日名錶、靚袋不離手,當日就出動貴氣手鈪,唔聲唔聲嚇你一驚。「我見首飾靚就買,冇分平貴,係呢兩隻鈪貴少少,呢個價錢可以買到個袋。依家一樣喺內地拍劇,都係靠自己最穩陣。」女人要自強!啱聽!

羅明珠 全職炒股

TIRET鑽石錶約 30萬

昔日開心少女組成員羅明珠(圓圖),依家甚少出席公開活動。當日佢一身便服打扮,戴上幾十萬鑽錶,成個少奶奶咁款。「依家都係炒吓股票,耐唔耐去泰國旅行,因為嗰邊意大利進口嘅手巾同牀單都好靚。朝朝游吓水,晏晝就出動行街、食嘢。」羨慕死人咩。

鍾意就快D Share啦!