掃呢頁CODE去手機

2015年3月13日 星期五

「女神」表面斯文內裏冇品 [忽然1周 - 1024] MW,



插圖: Wendy

揞名爆

「女神」表面斯文內裏冇品

成日都有啲世姪同媽咪姐講,想見邊個邊個女神,又想同邊個邊個 BB瘋狂 selfie。 Well,見吓都無所謂嘅,只要唔好相處就得嘞!事關現實往往都係殘酷嘅。

就講平日斯斯文文又正氣嘅「女神」吖,佢係好多雄性動物眼中嘅完美女性,覺得佢講嘢陰聲細氣,樣靚又溫柔。嗯……一定係嘅!喺鏡頭前面。私底下呢,「女神」對住啲記者同老細好好㗎!話晒形象同衣食父母都好緊要嘛。不過對住啲助手……都好好㗎——有外人喺度嗰時。只係一有不滿,就會閂埋門狂質,啲火再勁啲,會掟埋嘢咁啫!

係啦,大家都係睇戲好嘞。「女神」嘅嘢,除咗靚,另一準則係不能觸摸。當然你係李嘉誠或者李家誠,另計。

邊個係「女神」?

•外國讀書返嚟。

•面尖尖㗎。

鍾意就快D Share啦!