掃呢頁CODE去手機

2015年3月13日 星期五

「乖乖女」揸車亂嚟犯眾憎 [忽然1周 - 1024] MW,



插圖: Wendy

揞名爆

「乖乖女」揸車亂嚟犯眾憎

真係唔好意思,啱啱揭穿「女神」真面目,依家媽咪姐想講吓另一位連任多屆嘅宅男女神——「乖乖女」,噢!又要敲碎好多男人心嘞。

話說媽咪姐同一班狗仔隊都幾熟嘅,講真,無佢哋,大家邊有咁多爆炸新聞?邊知世上咁多賤男小三吖?有一次,我又同佢哋吹水飲茶,大家傾傾吓,就好自然講起圈中邊個明星揸車最唔掂!咁狗仔隊成日要揸車追訪明星,最有權威嘛。佢哋諗都唔諗,話選美出身嘅「乖乖女」手車最差!咁查實睇「乖乖女」瘦瘦咁,弱不禁風,姐手姐腳都唔奇嘅。不過,一班狗仔隊馬上反駁媽咪姐,話「乖乖女」手車不知幾辣,仲吓吓做啲小動作,好似想班狗仔隊出交通意外!所以一班行家都好唔妥佢咁話。

Well,媽咪姐未領教過佢手辣車,淨係見過佢車廂勁多雜物,好亂囉!之不過馬路如虎口,大家小心忍讓啦。

邊個係「乖乖女」?

•拍過電視,又北上賺人仔㖭。

•屋邨出身。

鍾意就快D Share啦!