網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月27日 星期五

霸富妻車 冇錢起屋 黎諾懿死充爆煲 [忽然1周 - 1026] 黎諾懿,MW,



媽咪姐

霸富妻車 冇錢起屋 黎諾懿死充爆煲

近排「五億女婿」黎諾懿又有新聞,有報道話佢不思進取,俾富貴外父沒收百萬 Benz同千萬別墅。黎生梗係急急澄清:「其實咁多年嚟,我都係住自己層樓,揸自己架車,結咗婚唔等於攞人哋嘢,我靠自己都 OK!」不過事實係點?媽咪姐上年年頭先見佢好 happy咁揸住外父名下、由落選港姐老婆李潔瑩揸開嘅百萬黑 Benz返工放工拍《愛•回家》,都唔知有幾多大台中人「葡萄」佢呀。








至於「住自己層樓」呢一點,係人都知黎諾懿咁多年都係用萬幾蚊租西貢村屋。咁,其實唔係問題吖!香港地,依家買得起樓,差啲係神蹟啦。之但係黎生婚前講到話會喺元朗買地起屋喎!講到好似狂賺人仔嘅王祖藍咁,用千幾萬起間三層獨立屋呀!媽咪姐嗰時聽到,都有啲戥黎生擔心㗎。點知結咗婚幾個月嘞,說好的豪宅呢?影都見唔到。嗱,不過周一( 23日)黎生有解釋㗎,話已經由老婆負責,賣咗塊地,仲賺咗少少㖭!

哦……又會咁突然?都好嘅,話晒 1星期拍足 5日嘅《愛•回家》就快拍完,雖然據聞黎諾懿有份再拍下套處境劇,但未來嘅嘢始終冇人知,量力而為係啱㗎。媽咪姐想提多句啫,做人講多無謂,行動最實際!當年大台「新五虎」個個上咗位,老婆等緊你呀「馬壯」。

美容王國太子女李潔瑩對黎諾懿死心塌地,唔介意住舊村屋,洗衫煮飯,仲連自己揸開嘅百萬 Benz都俾埋黎生揸㖭。

上年 2月揸免費 Benz

「馬壯」話揸開「自己車」,咁老婆梗係「自己人」嘅。

結婚又有賓利

去到 11月結婚嗰陣,外父借出 2百幾萬賓利俾黎諾懿接新娘。現實中嘅黎生就啱啱換咗架廿萬嘅韓國車仔。

原名黎日昇嘅黎諾懿入行 12年,直至拍《愛•回家》先多人識,名下冇任何物業,只有一間同兄弟夾份嘅車房。

不過最近佢接咗個投資廣告,老婆似乎真係旺佢。

傳聞話黎諾懿外父李志強(下圖左)希望女婿跟佢學做生意,但黎生講明冇興趣,仲話大舅(下圖右)做得好好。查實黎諾懿得閒就 post煮嘢食相上微博,第日開間食店囉!不過要努力儲錢嘞。唔係又俾人話靠外父就唔好啦。

鍾意就快D Share啦!