掃呢頁CODE去手機

2015年3月27日 星期五

不一樣的運動 [忽然1周 - 1026] MW,



博出位

不一樣的運動

如果唔係有圖為證,都真係唔信呀!華哥任達華啱啱過完 60歲生日,為咗 keep住副好「波地」,一得閒就走入健身室。不過佢做嘅運動唔係一般嘅跑步或者舉啞鈴,而係跳疊高咗嘅軟墊,至少有 3呎幾高,的確唔係普通人做得到,呢啲真係叫有心有力嘞!

相比起方力申同「方太」鄧麗欣雙雙孭住啲 4.5公升水跑步籌款,就明顯難度高好多喇!

任達華  60歲有心有力

身形 fit到爆嘅華哥,上星期佢先過 60歲大壽,想 keep住有心有力,咁就要不停做運動兼挑戰難度。今次佢喺健身室挑戰 3呎幾高嘅軟墊,只係助跑咗幾步就起跳,佢仲話下次要挑戰更高嘅高度。

Picture Data

方力申 打孖助人

方力申同鄧麗欣近排成日糖黐豆咁見人,今次仲為咗「揹水一戰」籌款,打孖一齊上。每人要孭住 4.5公升水跑 15公里嘅山路,睇得出呢對「小夫妻」唔單止恩愛,熱愛運動仲好熱心助人。

丁子高 咬實牙關

平時有練開跑步同健身嘅丁子高,今次為咗籌款都去得好盡,睇吓佢孭住啲水跑步呢個樣,睇嚟好辛苦咁喎!

黃智賢 左手抽擊

當好多人都走去行山跑步時,黃智賢就打網球嚟強身健體。原來佢仲係左撇子,佢手臂啲肌肉好發達呀!

姜麗文 騷馬甲線

後生女有咩好,就係唔怕露,佢仲係外國返嚟嘅姜麗文。鬼咩!佢練到馬甲線都出埋,唔露下腰又點對得起自己呀,不過佢冇提到隔籬嗰位係邊位仁兄囉!

黃佩霞 轉場搵錢

身為瑜伽導師兼 Pure Yoga創辦人嘅黃佩霞玩瑜伽唔出奇,但係呢排轉場去咗新加坡教瑜伽,搵錢之餘,仲當旅行,呢啲咪醒囉!

鍾意就快D Share啦!