掃呢頁CODE去手機

2015年3月16日 星期一

碧咸嫂激讚潮裙靚到嘉玲1 碧咸,劉嘉玲,嘉玲,



時尚教主「碧咸嫂」Victoria Beckham與影后劉嘉玲前晚同場出席amfAR慈善晚宴,女神相遇惺惺相惜,賜封嘉玲為「時尚Icon」的碧咸嫂激讚對方的打扮,更影「後」上身狂影嘉玲玉背!而嘉玲昨晚到澳門出席活動時與碧咸嫂互笠高帽,自爆愛穿對方的時裝品牌!

嘉玲以中門大開打扮到澳門睇藝術展,繼續展示個人潮魅!

Victoria收到兒女隔空送卡,隨即放上網晒幸福。

澳門特首崔世安亦是活動嘉賓之一。

日前旋風式襲港的40歲「碧咸嫂」Victoria前晚到邵氏影城出席amfAR慈善晚宴,雖然席上巨星雲集,但她卻對另一大美人劉嘉玲特別欣賞!兩人相遇即一見如故,互笠高帽,事後碧咸嫂親自將合照放上網:「Lovely to meet the super chic Carina Lau tonight.(好開心可以見到劉嘉玲這個時尚Icon!)」可見對嘉玲的印象非常深刻!嘉玲當晚以密實長裙現身,但背面甚有驚喜,深得走在潮流尖端的碧咸嫂歡心,頻頻拍下嘉玲的背影及封她為「全晚最佳衣着」,開腔盛讚嘉玲的Fashion Sense!

「我都着佢嘅設計」

而嘉玲昨晚到澳門與澳門特首崔世安等出席《澳門美高梅藝術裝置展-八面靈龍》活動,以一襲開胸連身短裙亮相晒事業線,並展露行山得來的弗爆身形!提到碧咸嫂力讚是時尚Icon,她興奮地說:「多謝佢,佢尋晚一路影我背脊,話條裙啲Details喺晒背脊。我有同佢交流吓Fashion嘅嘢,估唔到佢咁Nice,平時佢個樣好嚴肅!我都有着佢設計嘅衫,Cutting好啱我。」

曾豪言要與國際名模姬摩絲(Kate Moss)鬥飲的嘉玲笑言為工作只淺嘗,更透露與對方未分勝負:「我同佢都係Cheers,冇鬥酒,因為大家都要工作。」並透露今日會與對方再聚頭!她又表示當晚未能「集郵」,最想與出爐奧斯卡影帝愛迪雷美見面:「最近我好鍾意Eddie Redmayne(愛迪雷美),佢嚟緊套新戲係做女人,好期待!(想同佢合作?)如果係就好喇!喺後生演員當中佢最有潛質。」還豪言有意挑戰做「霍金」!至於愛收藏藝術品的嘉玲亦透露今日會到Art Basel藝術展,但前晚的拍賣環節中卻因價格高昂而未有斬獲。

Victoria收心意卡

講番碧咸嫂今次來港行程相當緊湊,晚宴後翌日又再準備工作,昨晨率先在Instagram以中文向粉絲講早晨,認真識冧粉絲!網上留言為揀衫而煩惱的她品嘗地道龍眼,對這種水果相當好奇,隨即連踩兩站,先到金鐘受訪,再直落中環連卡佛宣傳自家時裝品牌,期間趁空檔與好友共進午餐!適逢昨日是英國母親節,碧咸嫂獲四名子女隔空送上心意卡冧到爆,更在酒店大晒愛意:「I miss my babies.(我好掛住我嘅寶貝。)」

嘉玲以中門大開打扮到澳門睇藝術展,繼續展示個人潮魅!

Victoria收到兒女隔空送卡,隨即放上網晒幸福。

澳門特首崔世安亦是活動嘉賓之一。

鍾意就快D Share啦!