網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月12日 星期四

換車換屋 慳油錢 莊思敏使大 100萬 [壹週刊 - 1305] M1, 莊思敏,



探熱針

換車換屋 慳油錢 莊思敏使大 100萬

拿督女莊思敏年初全裸續約蕭定一的中國 3D數碼娛樂,袋走大嚿錢後,即買八十萬勞力士自我獎勵,再預訂車價超過 80萬的環保電動車,為了這架新玩具,嚟緊八月會搬住山頂大屋的莊思敏再要使多十萬,於屋外加建充電站。慳油錢,莊思敏使大 100萬。

借車過手癮

錢要用得其所!有錢唔亂使的莊思敏訂了架環保電動車,因為新車要等三個月先到手,她又心急過手癮,於是向朋友借車, feel吓先!日前揸住朋友借出全球只有五千架,價值一百二十萬的紅色 Tesla Roadster,由中環碼頭出發,踩行油去金鐘一帶兜了幾圈,沿途幾乎逢車過車。

據了解,莊思敏睇中的 Model S環保電動車,跟王祖藍那架是同一款,全車由十七吋平板電腦控制開關及啟動,車價八十多萬。

「 Jacquelin(莊思敏)換車都係諗住慳啲使,事關油錢貴過電費好多,佢平日習慣揸車出入,轉揸電車每個月可以慳番唔少。」莊思敏身邊人說。

試完車,莊思敏泊在碼頭路邊,跟友人傾充電問題,之後又要求對方拿出電線講解,乜都問。

山頂屋企裝修多年,今年八月終於可入伙。

莊思敏訂購的電車,跟王祖藍同款,同樣要排隊等車到。

十萬蚊設充電站

試完車,當晚要出活動化行妝的莊思敏將車駛返中環碼頭,落車跟車主朋友傾咗陣,其間又要求朋友開天窗、打開車頭了解完,朋友再拿出充電插頭跟她講解一番。

「 Jacquelin山頂間屋裝修咗幾年,預計今年八月可以入伙,因為買咗架電車,要使多十萬喺屋企出面裝個充電站;本來有朋友提議佢買 Porsche嗰部 Macan Turbo,七十幾萬抵過 Tesla部 Model S,又唔使再使多一嚿錢裝充電站,但 Jacquelin話山頂屋企泊車個位唔大,細車方便啲,加上電車好靜,就算開到幾快都嘈唔到隔籬鄰舍。」

買新車慳油錢的莊思敏試車後大讚:「架車起步快,好靜,車廂又好闊,我朋友話部車嘅電費一千蚊左右一個月,總之平過油錢。」莊思敏說。

投資做生意外,近年以拍電影為主的她有報讀黃秋生開的戲劇班,早前團拜,二人又借位影嘴嘴合照。

年初續約蕭定一公司,全裸照晒身材成為話題。

拍《沒女神探》,組合 Super Girl的 Heidi頂唔順在片場瞓覺,無睡意莊思敏玩自拍合照。

莊思敏百足咁多爪,繼投資時裝店後,又跟友人合作搞餐廳,當日鄺美雲都有出席開張。

在大台做扮靚節目,跟待嫁葉翠翠一齊做主持。

潮車

在美國已流行一段時間的慳油環保電車,去年在香港備受熱捧,不過要買都要排隊,最快兩至三個月先有貨到。

王祖藍

揸開細車的王祖藍,婚前訂定 Tesla架 Model S,方便長腿李亞男唔使屈住腳坐,更配埋自定車牌「 HANDELA(慳啲啦)」,認真體貼。

鄭伊健

鍾意試新玩具的鄭伊健,早前亦有排隊輪候,平板電腦控制全車開關及啟動的環保電車,對大細路伊健嚟講,同打機冇分別。

鍾意就快D Share啦!