網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月5日 星期四

梁朝偉終於出關 [壹週刊 - 1304] 梁朝偉,朝偉,M1,




一身運動裝束嘅偉仔,自己揸車落中環,買完嘢,要行到出去舊天星碼頭附近攞車。

同你吟一吟

梁朝偉終於出關

早排去咗印度靈修嘅梁朝偉,專登喺情人節前趕到返香港,同老婆劉嘉玲慶祝再過埋年。兩公婆今年唔去滑雪避年,因為嘉玲要做賀歲片宣傳,過年前仲要撲返內地一轉,做春節活動。

新正頭 hea咗幾日,上個禮拜尾, non stop嘅嘉玲連《賭城 II》個慶功都冇蒲頭,就飛咗去上海,跟住再去埋北京。

老婆唔喺香港,鍾意獨來獨往嘅偉仔自得其樂。晨咁早起身跑山,下晝出街買啲嘢,夜晚有心情就約啲 friend開飯。不過二五話偉仔個悠長假期差不多放完,嚟緊佢會為新片埋位。拍完王家衞部《一代宗師》,要用超過兩年時間回氣,好在王導唔多產咋!

又帽又口罩,遮冚嘅偉仔開車前同《壹》仔揮手講新年快樂。

《一代宗師》由籌備到上畫,花過十年時間,打破王家衞「慢拍」紀錄,男主角梁朝偉事後要放假超過兩年先回到氣。

鍾意就快D Share啦!