掃呢頁CODE去手機

2015年3月12日 星期四

婚事被迫告吹 齊昕前未婚夫傷感現身 [壹週刊 - 1305] 齊昕,梁齊昕,M1,



因為父母壓力而婚事告吹,齊昕情緒低落兼暴瘦,其實都幾慘情。

探熱針

婚事被迫告吹 齊昕前未婚夫傷感現身

原本在英國名校倫敦政治經濟學院( LSE)讀法律的二十三歲特首女梁齊昕,去年突然停學回港,表面理由是想停一停諗一諗,是否適合做律師,但據了解,她是為了跟拍拖三年的大學同學 Michael結婚,而放棄學業。

可惜,出身於中產家庭的 Michael不被特首夫婦接受,施壓要二人分手,令齊昕大受打擊。

唔夠門當戶對

據了解,拍拖三年的齊昕和 Michael,早已視對方為結婚對象,由於男友修讀經濟早一年畢業,去年齊昕決定停學,隨 Michael回港,跟父母商量婚事。

「齊昕好不滿父母 judge佢嘅朋友,又經常問佢朋友嘅家庭背景、父母工作、成績,係咪喺劍橋或者牛津讀書,可想而知,會點挑剔 Michael。 Michael出身中產家庭,父母喺政商界冇人脈,之前喺英國拍拖,梁振英已經覺得個男仔襯唔起自己個女。因為得唔到家人支持,齊昕情緒好波動,嗰時已經開始𠝹手;後來講到要結婚,更加大力反對,當時齊昕同佢哋嘈過好多次。」知情人說。

分手數月,被問到還有否見齊昕時, Michael擰擰頭,狀甚無奈。

去年九月, Michael以未婚夫身分為齊昕慶祝生日,當時她留言冧 Michael:「要多謝呢個男人,我欠佢好多,佢為我作出好大犧牲!」

被拆散想尋死

去年中,齊昕終於抵不住父母壓力,向 Michael提出分手,並傷心到𠝹手自殘發洩。到了八月,齊昕在 facebook貼上「跳樓吧」及「死,驚什麼」兩條留言, Michael見到非常心痛,忍不住跟她復合。

去年九月, Michael以未婚夫身分,為女友慶祝生日,當時齊昕在網上公開二人 sweet相,又留言冧男友: I owe him a lot and he has sacrificed so much for me.(我欠佢好多,佢為我作出好大犧牲!)

Michael跟齊昕十分登對,可惜這段情得不到齊昕父母祝福。

在英國讀書時,齊昕和 Michael的關係很公開, 13年她生日時, Michael為她搞 party,又在同學面前送花給她。

在名牌大學畢業的 Michael相當勤奮,跟同事吃飯半小時便趕回公司工作。

雖然是特首女,但齊昕的喜好很普通,之前跟 Michael同遊海洋公園已樂上半天。

去年八月,齊昕在 fb的留言令 Michael十分心痛。

Michael跟齊昕會孖住出席朋友敍會,在朋友圈子是公開的一對。

佔中期間分手

可惜,齊昕父母一直不接受 Michael,去年佔中期間,雙方關係更加白熱化。

「 Michael喺 fb有 follow學聯副秘書長岑敖暉 fan page,佢唔認同梁振英嘅處理手法,但齊昕好撐老豆,所以兩個嘈得好緊要;加上齊昕媽咪成日話佢同 Michael係來自兩個世界,佢哋唔會有將來。佢哋喺嗰段時間再次分手,雙方都好傷。」

據知,現於保險投資公司工作的 Michael是個工作狂,午飯時間亦不會歎慢板,通常半小時便回到公司。

記者早前到公司外等候 Michael,對於跟齊昕是否仍有見面,他無奈地擰擰頭。但問到是否梁振英反對,以致婚事告吹及被迫分手等, Michael一概不作回應。

去年中感情受困的齊昕曾𠝹手自殘。

情傷失眠暴瘦

失戀令齊昕情緒大上大落,長期失眠而暴瘦,但仍頻頻問身邊人自己是否好肥,健康和心理狀況均令人擔心。早前承認曾接受情緒輔導的齊昕說:「阿媽話我乜嘢都唔缺,要乜有乜,唔明我點解仲經常唔開心,覺得我身在福中不知福,甚至覺得我咁好折墮。佢根本唔明白,我係內心問題先至唔開心,佢唔會了解。」

自分手後,齊昕失眠暴瘦,情緒大上大落。

早前齊昕單拖逛中環,行行吓無端甩鞋,認真尷尬。

去撐李逸朗當晚,齊昕手上有新𠝹痕,可見仍情緒不穩。

早前齊昕和母親一同出外,她狀甚低落,沒怎樣聽母親說話。

齊昕愈來愈消瘦,但她仍覺得自己肥胖。

雖然受父母壓力,但齊昕自言心底很孝順,又謂自己是家中黑羊,讓父母擔心。

累埋李逸朗

現身撐李逸朗音樂會,齊昕低胸示人。

齊昕唔只結唔成婚,連戲都拍唔成。有指她已簽約,答應夥拍李逸朗演出新片《男極探射燈》,但據講因為該片導演劉俊輝過去曾拍過多套三級片,加上由陳惠敏扮演齊昕戲中父親,令齊昕家人反對,要贖回合約。

入行以來首次有機會擔正做男主角的李逸朗說:「暫時冇乜進展呀,未收到電影劇本,如果真係要延期,我四月就冇期拍,等經理人同佢哋傾。」

照咁睇,呢鋪凍過水!李逸朗男主角夢,泡湯!

鍾意就快D Share啦!