網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月12日 星期四

人母預演 周汶錡幫靚靚教魔童 [壹週刊 - 1305] 魔童,袁詠儀,靚靚,周汶錡,王維基,M1,



3月 7日

潮爆人母現身

探熱針

人母預演 周汶錡幫靚靚教魔童

四張周汶錡( Kathy) 12年與法籍老公 Julien拉埋天窗後,上月返法國度假時,發放佗住五個月肚比堅尼照。在此前,原來 Kathy經常自薦做「人母」,並親自「收服」好姊妹袁詠儀寶貝仔,令魔童更聽媽咪話。

唔似五個月肚

上週六(三月七日)晚,周汶錡旗下的美容公司「 Megeve Beauty and Medical Center」在銅鑼灣西苑舉行春茗,好友上山詩鈉、代言人關楚耀以及大隻模趙勁皓應邀出席;接近七點,手挽 HERMES袋,短褲長靴型女打扮的周汶錡,跟老公孖住到。

「開咗五圍枱, Kathy一嚟到就派利是,不過如果唔講,真係唔會知佢原來有咗五個月,因為望落去仲係好弗。」有份出席的員工說。

Chilam跟靚靚間唔中會帶魔童出席朋友聚會。

Julien半場有事離開,留低老婆跟員工繼續食飯。

上月,周汶錡經公關發相,宣布有餡五個月,腹部微隆,身形依然弗爆。

圓老公心願

原本無考慮生的周汶錡,其實對小朋友十分「厭惡」,就算到內地山區參與慈善探訪,她亦擺明車馬,表示自己不喜歡小孩,甚至提出提早離隊。

「結婚之後,佢都冇想過要 BB,不過 Julien好鍾意小朋友,想快啲做爹哋,為咗老公, Kathy先改變諗法。有咗之後,佢都好注意自己身體,到而家都只係重咗唔夠十磅,個肚似有個小肚腩咁,不過佢唔係唔食嘢,只係揀有營養嘅嚟食,佢好識照顧自己。」知情者說。

有個十七歲女的上山詩鈉,跟老友周汶錡同樣注重外表, keep得好弗。

關楚耀是周汶錡美容院代言人,當晚坐到最尾先走人。

趙勁皓跟周汶錡同屬「模界」,當晚也被邀出席春茗。

五個月前,二人在布吉度假,在陽光與海灘的優美環境下果然造人成功。

口硬心軟

受到另一半影響,婚後的周汶錡慢慢開始改變對小朋友的睇法,有次見老死袁詠儀兒子魔童扭計,她更親自出手,幫靚靚教仔。

「 Kathy叫靚靚行開陣,等佢教! Kathy好惡咁『曞』魔童一眼,魔童即刻唔敢再扭計。佢話對小朋友可以好狠心,如果有其他父母做唔出,可以搵佢幫手。仲話有招撒手鐧,就係鎖啲唔聽話嘅細路喺露台,等佢吹一晚風,之後一定乖晒。不過 Kathy都係口硬心軟,未必出到手。」知情者說。

公司春茗當晚,佗住五個月的周汶錡坐足三粒鐘,由於老公半場已離開,大肚婆由朋友送出門口。

問她佗仔定女?周汶錡未有回應,只有入𨋢前跟記者揮手 say bye。

佗 B三個月,周汶錡不用出席活動,都會乖乖著平底鞋行街。

去年五月,她跟關楚耀拍了輯超索相做公司生招牌,二人都大晒肌肉。

上年跟楊采妮、李心潔等齊獲十大衣着獎,她以難度十分的穿窿裙攞獎。

范姜跟阿 B去年在峇里島搞婚禮,她跟關之琳齊齊飛去贈興。

上年四十歲生日,她跟 BB契媽黃佩霞(左二)及伍詠薇等一齊開懷舊 party。

超齡孕婦

娛圈超齡孕婦特別多! 35歲以上首度懷孕,均屬於高齡,佗 B有一定風險,但一班圈中高齡孕婦冇有怕,排住隊生!

梁詠琪

產齡: 38

剛為人母的 GiGi,去年成功懷孕,在老公悉心照顧下,本月初誕下六磅多的 B女 Sophia。

楊千嬅

產齡: 39

與丁子高婚後兩年,楊千嬅終得償所願「中獎」。年近四張,大住肚開個唱再埋位拍戲,搞到出血要立即瞓床,一二年誕下兒子 Torres,產後身材更勝從前。

黎姿

產齡: 39

08年跟商人馬廷強結婚,兩年後以 39歲高齡為老公懷孖胎。一○年誕下孖女 Pricia及 Gianna。因為細孖出生時體重較輕,出院後,為免女兒受細菌感染,有指黎姿不帶孖女出街,亦不招呼朋友返屋企,維持超過半年。悉心照料下,現一對孖女健康成長。

李嘉欣

產齡: 40

大美人以 40高齡為許家繼後香燈。一一年產下六磅多兒子 Jayden,產後火速回復窈窕。

林青霞

產齡: 41

最經典超齡孕婦林青霞,九六年為老公邢李㷧誕下長女邢愛林,六年後再以 47歲高齡產下次女邢言愛,相當勇敢。

鍾意就快D Share啦!