掃呢頁CODE去手機

2015年3月12日 星期四

何超雲學精了 [壹週刊 - 1305] 何超,超雲,何超雲,何超儀,M1,



一度減過廿磅的超雲,雖然面口冇之前咁尖削,但依然 keep得住。

同你吟一吟

何超雲學精了

同 Love= Money嘅陳山聰分手就快兩年嘅何家三房長女何超雲,甩拖後身邊雖然曾經出現過一、兩個觀音兵,但廿六歲賭王女唔憂嫁,睇定嚟食,免得再遇上另一個小聰子。

上星期五(三月六日)下午四點,《壹》仔見到超雲陪住三太陳婉珍,加埋女助手喺金鐘太古間 Harvey Nichols睇衫睇化妝品,巡鋪一個鐘,之後再一齊去咗附近酒店 high tea。

紮起馬尾,皮短褲襯長 boots嘅超雲,是日狀態唔錯,做運動加埋下午六點後避免食澱粉質, keep得到。記得當初有傳三太冇堅持阻止超雲同小聰子一齊,就係想個寶貝女撞吓板,攞個經驗。揀錯人又好,放肆唔 keep又好,睇嚟何超雲唔會係一錯再錯嗰隻囉!

睇化妝品,兩母女分頭行事,搞掂 join番一齊去酒店 high tea。

鍾意就快D Share啦!