掃呢頁CODE去手機

2015年3月19日 星期四

容祖兒講男友唔停口 [壹週刊 - 1306] 祖兒,容祖兒,M1,



Joey忽然變開籠雀,大講同師兄嘅護膚閨房趣事,講到停唔到。

同你吟一吟

容祖兒講男友唔停口

星期一(十六日) Joey容祖兒聯同造型師馬天佑,一齊出席化妝品牌活動。

已經唔再避忌講拍拖嘅 Joey,記者問佢會唔會幫師兄劉浩龍化妝? Joey話唔會,但會經常「些牙」護膚品俾對方用:「借一滴(護膚品)佢用囉,不過我有幫佢做面膜,佢見我敷,唔抵得,咪一齊(敷)囉!(師兄皮膚好唔好?)咁梗係我好啲」

之後又爆劉浩龍會曬燈,曬黑啲連妝都唔使化乜乜乜,講到佢自己都話:「今日講咁多,我都覺得自己有事!」冇事冇事,停唔到口啫,下次再爆多啲!

由馬天佑負責設計造型, Joey俾粉底兜頭淋,再用雙手遮住重要部位。

你是最好的!(設計對白)

鍾意就快D Share啦!