網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月26日 星期四

代理瘦面產品 歪面楊秀惠做生招牌 [壹週刊 - 1307] 楊秀惠,M1,



探熱針

代理瘦面產品 歪面楊秀惠做生招牌

因為忽然歪面,楊秀惠被指整容失敗,當事人堅稱冇打過針整容,但歪面情況一直持續幾年,才有改善。邊度跌低,邊度起番身!楊秀惠早前開美容店,鎮店之寶竟是瘦面產品,見過鬼唔怕黑,自己仲做埋生招牌,食腦!

位於銅鑼灣黃金廣場內的 That'so店,面積大概二百呎,內裡除了擺放瘦面及美白產品外,還有楊秀惠的海報及影片播放。

重手咗

09年,楊秀惠忽然歪面,因而惹來整容疑雲。

○四年代表馬來西亞參加國際華裔小姐落選的楊秀惠,天生包包面,○九年,因為忽然出現大細面,被傳整容失手。

「當時 Vivien除咗用自己代言嘅瘦面產品,另外仲有打 botox,因為嗰陣好流行,不過佢就打得重手咗,搞到塊面歪埋一邊,其實 botox只要唔 keep住打,九個月左右就會完全流失,但佢嚴重到歪埋一邊,所以用咗幾年時間,先回復正常。」楊秀惠身邊人透露。

做白老鼠

雖然如此,但楊秀惠並無因為歪面而對美容產品及技術落閘,繼續做白老鼠。去年,她開了間美容店代理一隻意大利瘦面產品,自己做埋生招牌。

記者到楊秀惠位於銅鑼灣黃金廣場的「 That'so」了解,店面大約二百呎,店內放了些瘦面、美白產品,還貼住楊秀惠代言的海報和只有一位店員。

「除咗拍劇, Vivien平時都好無聊,香港朋友又唔多,所以咪搞間美容店試吓囉!市面上有咁多瘦面產品,佢自己做白老鼠試過好多唔同嘅牌子先搵到呢隻;上年佢傾掂咗做香港、澳門、新加坡、馬來西亞同台灣五個地方代理權,就租咗個鋪打開門口做生意, Vivien曾經因為瘦面搞到出事,而家自己竟然代理瘦面產品,某程度都係綽頭!」

電視劇《天眼》正在熱播中,雖然劇集以鄭嘉穎及陳展鵬為主線,但楊秀惠在劇中亦搏到盡,其中裸背做瑜伽一幕更成熱話。

除了瘦面及美白產品外,楊秀惠開設的美容院亦有瘦面機提供服務,冇懼再歪面的她很多時會親身試用做生招牌。

唔使養家

○四年簽約無綫至今,楊秀惠一直被公司安排飾演三、四線角色,十年來毫無突破。

「屋企係做生意有啲錢,佢唔使養家,所以冇壓力,不過佢都冇氣餒,仲等緊機會,希望撞到個令觀眾有深刻印象嘅角色,所以一邊做生意一邊等。」楊秀惠身邊人說。

楊秀惠除了做人肉生招牌外,亦會送產品給老友如吳卓羲,作明星效應。

美容店 That'so開張時,楊秀惠請來一度面腫惹整容疑雲的陳展鵬做開幕嘉賓。

在新劇《為食神探》中,楊秀惠與樂瞳首次演醜角,能否藉此出位就拭目以待。

鍾意就快D Share啦!