掃呢頁CODE去手機

2015年3月7日 星期六

3個月前分手 傅明憲買醉 攬仔剝衫玩到癲 傅明憲,BKD_S,




【短片】【9年情玩完】3個月前分手 傅明憲買醉 攬仔剝衫玩到癲

2015-03-07 17:51:00



其他影片:>>






【9年情玩完】3個月前分手 傅明憲買醉 攬仔剝衫玩到癲

傅明憲99年同香港上市公司海域集團主席葉劍波喺美國秘密結婚,但後來葉劍波因涉商業罪案被判入獄,兩人於08年離婚後,傅明憲未幾就同細佢11年嘅莊氏集團太子爺莊家彬譜出姊弟戀。但因為男方家族背景,傅明憲亦明白莊父莊紹綏仲未接受到佢,故亦同意低調談情。

即使拍拖9年,兩人鮮有被傳媒拍到一齊;即使雙雙出席派對或友人婚禮,傅莊亦十分避忌,就算拍拖都寧願夾時間等出埠先過二人世界。如此用心經營保護一段感情,兩人確是深愛對方。

雖然拍拖9年,感情深厚,而且男友亦鮮有緋聞,但GiGi貪玩性格難改,年前曾被影到在夜場攬仔,同場的莊家彬醋意大發,即場黑面捉GiGi訓話。據今日之周刊報道指,莊家彬因為已另結音樂人新歡,三個月前向傳明憲提出分手。

而去年11月,應是兩人感情存暗湧之際,本報就拍得傅明憲趁莊家彬離港,相約友人到中環狂歡,身穿粉紅短裙嘅傅明憲更於夜場內同一名西裝熟男玩得忘形,同坐梳化攬頸咬耳仔;兩杯落肚之後,傅明憲更出手替熟男解衫鈕及剝鞋,熟男奮力頑抗,二人雙雙跌到梳化後面之餘,傅明憲更擘腿露底走光,失手露出橫間內褲,儀態盡失。全晚該名熟男亦對傅明憲特別照顧,連去廁所都跟出跟入,形影不離。

當晚傅明憲與友人玩到凌晨5點幾,女方發現有記者在場,即解釋謂係林建岳前助手生日:「個男仔係我朋友嘅男朋友。」離開時亦刻意避忌保持幾個身位距離。不過傅明憲自從同莊家彬一齊後,已甚少如此醉後失儀,令人猜想二人當時感情已亮紅燈。



(資料圖片)



去年11月,傅明憲趁莊家彬離港,喺中環同友人狂歡玩到癲。(資料圖片)



(資料圖片)



(資料圖片)



(資料圖片)



(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!