網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月11日 星期三

戲假情真 對足 3個月勁冧 少時允兒強國收兵 [FACE - 407] 少時,允兒,少女時代,MF,




9/3週一( 9日),允兒同林更新大早起身繼續談情,每日戲份由朝帶到晚,不過兩位面上就全無倦容。

真面目

戲假情真 對足 3個月勁冧 少時允兒強國收兵

韓國天團少女時代人紅賺錢能力勁,除唱歌亦瓣瓣掂,其中允兒喺老家片約不斷,今年拍劇拍到去強國,處女下海着古裝、賺人仔,主演投資 2億人仔的三國劇《武神趙子龍》,睇錢份上掉低男朋友仔李昇基……三個月咁多

橫店出咗名無啖好食,不過勝在去到邊都有戲中情侶,小鮮肉林更新做兵傍到實,片場玩得埋,落場咬耳仔,開鏡未夠一個月已經混熟變連體嬰,唔怪得連 die hard粉都懷疑允兒變咗心!







唔係得個樣 pure又 true,允兒又真係少時最乖最識做一個。新劇未開,年頭出席廣州見面會已經大晒努力「煲冬瓜」成果,用國語講︰「我這次第一次去中國拍電視劇,我很緊張,可是我會努力的,請多支持我!」字正腔圓又咁長篇,三月開鏡,一月已經練到咁,抵班強國粉絲特別冧你、又抵片商咁貴都要請你嚟嘅!

橫店直擊

當少女時代遇上鮮肉時代,原來可以好快混得熟!上月 13日《武神趙子龍》首波宣傳,林更新已經同允兒咬緊耳仔!《新浪娛樂》圖片

因為賀林更新 27歲生日,允兒玩食字送上「新想事成」生日蛋糕,好多粉絲都話兩位郎才女貌好襯。網上圖片

頭貼頭切蛋糕

允兒 BB(左)食餐飯都要坐喺暗角、仲要細細啖,女神即係女神。

本刊橫店連日所見,原來允兒啲普通話唔係死記硬背,真係同劇組人員傾得兩嘴,尤其最多對手戲嘅林更新。

其實早排允兒一入組,就同林更新頭貼頭切蛋糕,已經惹來雙方粉絲猜忌,又估唔到乖乖允兒無懼緋聞,繼續同林更新行得埋!表面上係歷史劇,其實允兒飾演嘅「夏候輕衣」同林更新飾演嘅「趙子龍」之間嗰段愛恨交纏嘅戀愛至係由頭帶到尾,簡單嚟講,即係兩人喺鏡頭前奉旨拍拖,鏡頭後亦都爭取時間聯絡感情。

幾個月唔見男朋友李昇基,又要人在異鄉,允兒竟然一啲異樣都冇,行住爛撻撻泥地,仲識跳跳紮苦中作樂,難怪連粉絲都懷疑有人同李昇基感情有變,成功喺強國收到兵

8/3同住一酒店

個個女星去到橫店都呻凍,不過 2度對允兒明顯濕濕碎,離開酒店連褸都唔着;而允兒亦與林更新同住一酒店,拍完戲都唔怕悶

同允兒前後腳入片場,林更新(右)就冇女神咁多人服侍喇!

由天光拍到天黑,仲要行足五分鐘泥濘爛地至去到拍攝場地,難得允兒(中)唔嫌辛苦仲喺泥地跳跳紮。

林更新出名無論老嫩氹女有一手,同允兒拍劇三個月,大把機會獻殷勤。網上圖片

拍足 3個月,允兒不時要返韓國工作,林更新就孖女助手食飯。

男女通殺

88年出世,上海戲劇學院科班出身, 27歲林更新資歷唔算老,不過勝在星運亨通,出道處男劇就有得拍《步步驚心》,因為十四爺一角一炮而紅,白淨又嫩口成為強國一線小鮮肉。唔好以為佢淨係錫少時允兒一個,其實出道四年,林更新同熟女張靜初、少女周冬雨、連首富之子王思聰都傳過緋聞,電力無分男女、無分老嫩,仲無分國籍添!

各有各忙,身處一中一韓,好多粉絲都擔心允兒同李昇基感情有變。網上圖片

一出道就接到支好籌,林更新 11年因為拍《步步驚心》一炮而紅。網上圖片

鍾意就快D Share啦!