掃呢頁CODE去手機

2015年3月4日 星期三

捕獲頹爆吳浩康 眼紅紅認嗒過35E 浩康,吳浩康,



其他影片:>>






吳浩康婚前偷食35E女模Yvette,有傳呢位Yvette同阿Deep真係有過一段情,事發後潛水嘅吳浩康終於俾我哋捕獲,大家聽吓佢點認錯

「其實不探究曾經的事了,因為已經過去了,我相信她都有自己的生活。」吳浩康話。唔探


究曾經嘅事,即係話傳聞係真啦,咁唔怪得Sherman傷心欲絕到要解除婚約,吳浩康就咁回應:「現在已不是探討這事的時候,兩個人的事我會好好處理,我只可以說Sherman在這件事上面,已經盡了她的最大努力去面對和處理,其他我不多說了。」

其實都睇得出眼都腫埋嘅阿Deep好後悔架喇,不過依家都唔好話復合,做唔做得番朋友都好難講。「我會盡我的努力,不能奢求太多,我……不能奢求太多,可以做什麼就做什麼。」吳浩康講到咁絕望,睇嚟都冇乜復合希望。
鍾意就快D Share啦!