網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月23日 星期一

蕭正楠38歲牛一 翠如BB賜男神封號 翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,



男友生日,翠如BB都唔同佢鬥嘴喇,轉為賜封蕭正楠做男神,仲叫大家送祝福畀男友添。

next 1/1 pre

適逢今日是蕭正楠(Edwin)的38歲生日,女友黃翠如(翠如BB)就特意為佢「P」翻張靚仔圖祝賀一下,平日跟Edwin耍花槍鬥到你死我活的翠如BB,更睇在男友生日份上,賜予「blue god」(男神)呢個稱號,仲於其照片中為佢加冕王冠及翅膀等圖案,並笑指:「Blue先生的好日子,請大家給點好祝福!例如,越(愈)肥越(愈)愛……乖乖巧巧……」,而作為二人好友的曹永廉亦有留言送上別出心裁的祝賀字句:「祝蕭正楠『蕉』蕉愉快!『正』氣長存!『爛』口痊癒(愈)!生日快樂!」

鍾意就快D Share啦!